Paziņojums par līgumu

Publicēts
06/02/2025
Nosūtīts publicēšanai ESOV
05/02/2025

Paziņojuma identifikators
10d60f14-2633-4362-9c8b-7d59a4411787
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līgumu
Veidlapas tips
Konkurss
Procedūras identifikators
41d5da9e-c506-4971-b824-0a751647a8d1
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda
Iepriekšējā plānošana
03/01/2025
Latvijas dalības izstādē Expo 2025 Osaka publicitātes un komunikācijas plāna izstrāde un īstenošana Latvijā
Plānošana

Vai ir veikti grozījumi iepirkuma dokumentācijā:
Paziņojuma grozījumu iemesla veids:
Tikai termiņa pagarināšana
Veikto grozījumu iemesls
Tiek atjaunoti/pagarināti pieteikumu/piedāvājumu iesniegšanas termiņi
Norādiet veiktos grozījumus, piemēram, paziņojuma sadaļu/lauku nosaukumus
Tiek atjaunoti/pagarināti pieteikumu/piedāvājumu iesniegšanas termiņi

Organizācijas nosaukums
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Organizācijas identifikators
90001739473
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV00
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1442
Organizācijas iela
Pērses iela 2
Organizācijas interneta adrese
https://www.liaa.gov.lv/lv
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/634
Pircēja juridiskais tips
Valsts iestāde
Iestādes darbība
Ekonomikas lietas
Organizācijas kontaktpunkts
LIAA Juridiskā departamenta Iepirkumu nodrošinājuma nodaļas jurists Aleksandrs Bazanovs, aleksandrs.bazanovs@liaa.gov.lv, +37125770891
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
LIAA 2025/2
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Atklāts konkurss
Saīsināta procedūra
Piemērota paātrināta procedūra steidzamības dēļ
Informācija par iesniegšanu

Iesniegšana ir elektroniska

Iesniegšana EIS
Iesniegšana citā elektroniskā sistēmā

Iepirkuma nosaukums
Latvijas dalības izstādē Expo 2025 Osaka publicitātes un komunikācijas plāna izstrāde un īstenošana Latvijā
Iepirkuma apraksts
Latvijas dalības izstādē Expo 2025 Osaka publicitātes un komunikācijas plāna izstrāde un īstenošana Latvijā
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
79416000-3
CPV papildkods
79341000-6
Daļas
Iepirkums ir sadalīts daļās
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu
Izslēgšanas noteikumi
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 42.pantu

Paņēmieni
Vispārīgās vienošanās veids
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Paredzamā vērtība
Paredzamā vērtība
Nav
Termiņu aprēķins
Piedāvājumu iesniegšanas termiņš
13/02/2025 11:00
Piedāvājumu atvēršanas laiks
13/02/2025 15:00
Atvēršanas vieta
Elektronisko iepirkumu sistēma
Iespējas un atkārtojumi
Pārjaunojumu maksimums
0
Vai paredzētas iespējas?
Vai paredzēti atkārtojumi?
Atlases prasības
Tips Apraksts
Saimnieciskais un finansiālais stāvoklis Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem
Tehniskās un profesionālās spējas Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem
Citas prasības
Vai jānorāda līguma izpildē norādītā personāla vārdi un profesionālā kvalifikācija?
Vai līdzdalība ir paredzēta aizsargātām darbnīcām un ekonomikas dalībniekiem, kuru mērķis ir personu ar invaliditāti vai nelabvēlīgā situācijā esošu personu sociālā un profesionālā integrācija
Līdzdalība ir paredzēta aizsargātām darbnīcām un ekonomikas dalībniekiem, kuru mērķis ir personu ar invaliditāti vai nelabvēlīgā situācijā esošu personu sociālā un profesionālā integrācija
Nav
Vai nepieciešama drošības pielaide?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Cena Kritērijs “K1” Kritērijā K1 „Pretendenta piedāvātā kopējā cena” piedāvājumam ar viszemāko cenu par Tehniskās specifikācijas noteiktajiem uzdevumiem tiks piešķirts maksimālais punktu skaits (30), bet pārējiem piedāvājumiem punkti tiks aprēķināti proporcionāli attiecībā pret piedāvājumu ar viszemāko cenu saskaņā ar šādu algoritmu: K1 = (A/B) x 35, kur K1 – kritērijā “Pretendenta piedāvātā kopējā cena” iegūtais punktu skaits; A – viszemākā pretendentu piedāvātā kopējā cena; B – vērtējamā pretendenta piedāvātā kopējā cena Finanšu piedāvājuma (5.pielikuma) tabulā Nr.1 (Kopā cena EUR bez PVN); 35 – nolikumā noteiktais maksimālais punktu skaits kritērijā “Pretendenta piedāvātā kopējā cena”. Iegūtais koeficients tiek aritmētiski noapaļots līdz veseliem skaitļiem. Precīzs punktu skaits 35
Kvalitāte Kritērijs “K2.1” Vērtējuma atšifrējums Kopējais punktu skaits tiek iegūts Komisijas loceklim summējot punktu skaitu par katru zemāk minēto izpildīto kritēriju, kas attiecas uz Pretendenta iesniegto koncepta aprakstu. Pretendents ir parādījis izpratni par publicitātes un komunikācijas kampaņas mērķauditoriju, kampaņas uzdevumiem, kā arī aprakstītas metodes un paņēmieni nodrošina kampaņas mērķa sasniegšanu, mērķauditorijas sasniegšanu un kampaņas uzdevumu izpildi. Ir izpildītas visas tehniskajā specifikācijā minētās minimālās prasības, kampaņas stratēģija, vēstījumi un sauklis ir saprotami un konceptuāli pamatoti, piedāvātie risinājumi ir efektīvi – tie nodrošinās kampaņas mērķu sasniegšanu, kampaņas mērķauditorijas sasniegšanu un kampaņas uzdevumu izpildi - kopā 30 (trīsdesmit) punkti, kur: 1.kritērijs – kampaņas stratēģija Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, kā arī pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota. Stratēģija ir atbilstoša kampaņas uzdevumiem. Stratēģija ir saprotama un pārdomāta, tā informē mērķauditoriju Latvijā par Latvijas dalības Expo 2025 aktualitātēm un nodrošina mērķauditorijas iesaisti Latvijas dalības Expo 2025 popularizēšanā. Izvēlētās metodes stratēģijas īstenošanai ir efektīvas, lai sasniegtu kampaņas mērķi – kopā 20 (divdesmit) punkti; Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, kā arī pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota. Stratēģija ir saprotama un pārdomāta, tā atbilst kampaņas mērķim. Izvēlētās metodes stratēģijas īstenošanai ir efektīvas, lai sasniegtu kampaņas mērķi, tomēr stratēģija ir atbilstoša tikai daļai no kampaņas uzdevumiem - kopā 15 (piecpadsmit) punkti; Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, kā arī pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota. Stratēģija ir saprotama un pārdomāta, tā atbilst kampaņas mērķim, tomēr izvēlētās metodes stratēģijas īstenošanai nav efektīvas, lai sasniegtu kampaņas mērķi vai uzdevumus - kopā 10 (desmit) punkti; Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, stratēģija nav pārdomāta, bet tā atbilst kampaņas mērķim, vai pretendents nav pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota - kopā 5 (pieci) punkti; Pretendents nav aprakstījis vai pamatojis kampaņas stratēģiju, vai tā neatbilst kampaņas mērķim - kopā 0 (nulle) punkti. 2.kritērijs – kampaņas vēstījums Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas galvenos vēstījumus. Vēstījumu izvēle ir aprakstīta un pamatota. Vēstījumi ir atbilstoši, lai izpildītu kampaņas uzdevumus un sasniegtu kampaņas mērķi un mērķauditoriju. Papildus tiek norādītas konkrētas metodes un izmantotie komunikācijas kanāli kā šos vēstījumus nodot mērķauditorijai - tiek piešķirti 7 (septiņi) punkti; Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas galvenos vēstījumus. Vēstījumi ir atbilstoši, lai izpildītu kampaņas uzdevumus un sasniegtu kampaņas mērķi un mērķauditoriju, taču netiek norādītas potenciāli izmantojamās metodes vai komunikācijas kanāli, kā šos vēstījumus nodot mērķauditorijai - tiek piešķirti 3 (trīs) punkti; Pretendents nav norādījis kampaņas vēstījumus vai tie neatbilst kampaņas mērķiem vai uzdevumiem un tematikai – tiek piešķirti 0 (nulle) punkti. 3. kritērijs – kampaņas sauklis Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas saukli. Saukļa izvēle ir aprakstīta un pamatota. Sauklis ir atbilstošs kampaņas mērķim un uzdevumiem - tiek piešķirti 3 (trīs) punkti; Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas saukli. Sauklis ir atbilstošs kampaņas mērķim un uzdevumiem, bet tas nav aprakstīts vai pamatots - tiek piešķirts 1 (viens) punkts; Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas saukli, tomēr tas nav atbilstošs kampaņas mērķiem vai uzdevumiem, vai pretendents nav izstrādājis vai norādījis kampaņas saukli - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti. Precīzs punktu skaits 30
Kvalitāte Kritērijs “K2.2” Kopējais punktu skaits tiek iegūts Komisijas loceklim summējot punktu skaitu par katru zemāk minēto izpildīto kritēriju, kas attiecas uz Pretendenta iesniegto koncepta aprakstu. Pretendenta izvēlētās aktivitātes kampaņā ir atbilstošas kampaņas mērķim, uzdevumiem un mērķauditorijai. Ir izpildītas visas tehniskajā specifikācijā minētās minimālās prasības. Kampaņā ir iekļauts un pamatots radošs risinājums jeb aktivitāte/es, kas efektīvi nodrošina nodrošina kampaņas mērķu sasniegšanu, kampaņas mērķauditorijas sasniegšanu un kampaņas uzdevumu izpildi. Kampaņā izvēlētie komunikācijas kanāli atbilst kampaņas mērķim, uzdevumiem un mērķauditorijai. Norādītās aktivitātes ir īstenojamas laika plānā norādītajos termiņos - kopā 35 (trīsdesmit pieci) punkti, kur: 1.kritērijs – izvēlētās aktivitātes Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, kas efektīvāk ļauj sasniegt kampaņas mērķi, uzdevumus un mērķauditoriju. Pretendents ir aprakstījis un pamatojis kampaņā iekļautās aktivitātes un to tēmas (kā piemēram, ja pretendents piedāvā preses relīzes, rakstus, intervijas vai videosižetus, pretendents pamato šo aktivitāti un min tās tēmu) - tiek piešķirti 15 (piecpadsmit) punkti; Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, kas efektīvāk ļauj sasniegt kampaņas mērķi, uzdevumus un mērķauditoriju, tomēr aktivitātes nav pienācīgi pamatotas vai to apraksts nav pilnīgs (kā piemēram aktivitātēm nav noteiktas tēmas vai tās ir vispārīgas) - tiek piešķirti 10 (desmit) punkti; Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, tomēr iekļautās aktivitātes vai to tēmas tikai daļēji atbilst kampaņas mērķim vai kampaņas uzdevumiem - tiek piešķirti 5 (pieci) punkti; Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, tomēr iekļautās aktivitātes vai to tēmas neatbilst un nav sasaistāmas ar kampaņas mērķi vai kampaņas uzdevumiem - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti. 2.kritērijs - komunikācijas kanāli Pretendents norādījis kampaņā izmantojamos komunikācijas kanālus katrai aktivitātei un pamatojis komunikācijas kanālu izvēli. Izvēlētie komunikācijas kanāli ir atbilstoši attiecīgajai aktivitātei, kā arī kampaņas mērķiem un uzdevumiem, kā arī ļauj efektīvi sasniegt mērķauditoriju - tiek piešķirti 15 (piecpadsmit) punkti. Pretendents norādījis kampaņā izmantojamos komunikācijas kanālus un pamatojis komunikācijas kanālu izvēli, tomēr nav norādījis komunikācijas kanālus katrai aktivitātei. Izvēlētie komunikācijas kanāli ir atbilstoši kampaņas mērķiem un uzdevumiem, kā arī ļauj efektīvi sasniegt mērķauditoriju - tiek piešķirti 7 (septiņi) punkti. No Pretendenta norādītā pamatojuma komunikācijas kanālu izvēlē nav gūstama pārliecība, ka tiks sasniegta mērķauditorija, vai izvēlētie komunikācijas kanāli nav atbilstoši mērķauditorijas sasniegšanai vai komunikācijas kanāli nav norādīti - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti. 3.kritērijs – laika plāns Pretendents iekļāvis laika plānu par šādiem periodiem: a) kampaņa par Latvijas dalību Expo 2025 līdz 2025. gada 13. oktobrim; b) kampaņa sabiedrības informēšanai par Latvijas dalības Expo 2025 rezultātiem no 2025. gada 14. oktobra līdz 2025.gada 14. novembrim. Laika plānā minētās kampaņas aktivitātes atbilst tehniskās specifikācijas prasībām. Katrai kampaņas aktivitātei pretī norādīts īstenošanas vai publicēšanas datums - tiek piešķirti 5 (pieci) punkti; Pretendents iekļāvis laika plānu par šādiem periodiem: a) kampaņa par Latvijas dalību Expo 2025 - līdz 2025. gada 13. oktobrim; b) kampaņa sabiedrības informēšanai par Latvijas dalības Expo 2025 rezultātiem no 2025. gada 14. oktobra līdz 2025.gada 14. novembrim. Laika plānā minētās kampaņas aktivitātes atbilst tehniskās specifikācijas prasībām, laika plānā ieskicēts aktivitāšu biežums, taču nav norādīti konkrēti īstenošanas vai publicēšanas datumi - tiek piešķirti 2 (divi) punkti; Pretendents laika plānā nav iekļāvis kampaņas grafika uzmetumu vai tajā minētās aktivitātes neatbilst tehniskās specifikācijas prasībām - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti. Precīzs punktu skaits 35
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta
Raksturojiet līguma izpildes vietu
Latvijā
Papildinformāciju par līguma izpildes vietu
Latvijas Republikas teritorija
Līguma darbības termiņš
Periods
Ilgums mēnešos
Līguma darbības termiņa ilgums
11 mēneši
ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
Piedāvājuma nodrošinājums
Vai ir nepieciešams piedāvājuma nodrošinājums
Piedāvājuma derīguma termiņš
6 mēneši

Rezervēta izpilde
Vai līguma izpilde jāveic saskaņā ar aizsargātas nodarbinātības programmām?
Pretendenta juridiskā forma
Vai Pretendentam, kam ir piešķirtas līgumslēgšanas tiesības, ir vajadzīga noteikta juridiskā forma?
Izpildes noteikumi
Līguma noteikumi
Saskaņā ar iepirkuma tehnisko specifikāciju un iepirkuma līguma projektu
Līguma finansiālie noteikumi
Saskaņā ar iepirkuma līguma projektu
Vai elektroniskie rēķini tiks pieņemti vai ir obligāti?
Prasīts
Atļauts
Nav atļauts
Vai tiks izmantoti elektroniski maksājumi?
Vai tiks izmantoti elektroniski pasūtījumi?

Piekļuve dokumentiem
Vai kādiem iepirkuma dokumentiem ir ierobežota piekļuve?
Iesniegšanas valoda
latviešu valoda
Iesniegšanas veids
Vai piedāvājums iesniedzams elektroniskā kataloga veidā?
Atļauts
Nav atļauts
Prasīts
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus?
Atļauts
Nav atļauts
Prasīts