Cena
|
Kritērijs “K1”
|
Kritērijā K1 „Pretendenta piedāvātā kopējā cena” piedāvājumam ar viszemāko cenu par Tehniskās specifikācijas noteiktajiem uzdevumiem tiks piešķirts maksimālais punktu skaits (30), bet pārējiem piedāvājumiem punkti tiks aprēķināti proporcionāli attiecībā pret piedāvājumu ar viszemāko cenu saskaņā ar šādu algoritmu:
K1 = (A/B) x 35, kur
K1 – kritērijā “Pretendenta piedāvātā kopējā cena” iegūtais punktu skaits;
A – viszemākā pretendentu piedāvātā kopējā cena;
B – vērtējamā pretendenta piedāvātā kopējā cena Finanšu piedāvājuma (5.pielikuma) tabulā Nr.1 (Kopā cena EUR
bez PVN);
35 – nolikumā noteiktais maksimālais punktu skaits kritērijā “Pretendenta piedāvātā kopējā cena”.
Iegūtais koeficients tiek aritmētiski noapaļots līdz veseliem skaitļiem.
|
Precīzs punktu skaits
|
35
|
Kvalitāte
|
Kritērijs “K2.1”
|
Vērtējuma atšifrējums
Kopējais punktu skaits tiek iegūts Komisijas loceklim summējot punktu skaitu par katru zemāk minēto izpildīto kritēriju, kas attiecas uz Pretendenta iesniegto koncepta aprakstu.
Pretendents ir parādījis izpratni par publicitātes un komunikācijas kampaņas mērķauditoriju, kampaņas uzdevumiem, kā arī aprakstītas metodes un paņēmieni nodrošina kampaņas mērķa sasniegšanu, mērķauditorijas sasniegšanu un kampaņas uzdevumu izpildi.
Ir izpildītas visas tehniskajā specifikācijā minētās minimālās prasības, kampaņas stratēģija, vēstījumi un sauklis ir saprotami un konceptuāli pamatoti, piedāvātie risinājumi ir efektīvi – tie nodrošinās kampaņas mērķu sasniegšanu, kampaņas mērķauditorijas sasniegšanu un kampaņas uzdevumu izpildi - kopā 30 (trīsdesmit) punkti, kur:
1.kritērijs – kampaņas stratēģija
Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, kā arī pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota. Stratēģija ir atbilstoša kampaņas uzdevumiem.
Stratēģija ir saprotama un pārdomāta, tā informē mērķauditoriju Latvijā par Latvijas dalības Expo 2025 aktualitātēm un nodrošina mērķauditorijas iesaisti Latvijas dalības Expo 2025 popularizēšanā. Izvēlētās metodes stratēģijas īstenošanai ir efektīvas, lai sasniegtu kampaņas mērķi – kopā 20 (divdesmit) punkti;
Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, kā arī pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota. Stratēģija ir saprotama un pārdomāta, tā atbilst kampaņas mērķim. Izvēlētās metodes stratēģijas īstenošanai ir efektīvas, lai sasniegtu kampaņas mērķi, tomēr stratēģija ir atbilstoša tikai daļai no kampaņas uzdevumiem - kopā 15 (piecpadsmit) punkti;
Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, kā arī pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota. Stratēģija ir saprotama un pārdomāta, tā atbilst kampaņas mērķim, tomēr izvēlētās metodes stratēģijas īstenošanai nav efektīvas, lai sasniegtu kampaņas mērķi vai uzdevumus - kopā 10 (desmit) punkti;
Pretendents ir aprakstījis kampaņas stratēģiju, stratēģija nav pārdomāta, bet tā atbilst kampaņas mērķim, vai pretendents nav pamatojis ar kādām metodēm kampaņas stratēģija tiks īstenota - kopā 5 (pieci) punkti;
Pretendents nav aprakstījis vai pamatojis kampaņas stratēģiju, vai tā neatbilst kampaņas mērķim - kopā 0 (nulle) punkti.
2.kritērijs – kampaņas vēstījums
Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas galvenos vēstījumus. Vēstījumu izvēle ir aprakstīta un pamatota. Vēstījumi ir atbilstoši, lai izpildītu kampaņas uzdevumus un sasniegtu kampaņas mērķi un mērķauditoriju. Papildus tiek norādītas konkrētas metodes un izmantotie komunikācijas kanāli kā šos vēstījumus nodot mērķauditorijai - tiek piešķirti 7 (septiņi) punkti;
Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas galvenos vēstījumus. Vēstījumi ir atbilstoši, lai izpildītu kampaņas uzdevumus un sasniegtu kampaņas mērķi un mērķauditoriju, taču netiek norādītas potenciāli izmantojamās metodes vai komunikācijas kanāli, kā šos vēstījumus nodot mērķauditorijai - tiek piešķirti 3 (trīs) punkti;
Pretendents nav norādījis kampaņas vēstījumus vai tie neatbilst kampaņas mērķiem vai uzdevumiem un tematikai – tiek piešķirti 0 (nulle) punkti.
3. kritērijs – kampaņas sauklis
Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas saukli. Saukļa izvēle ir aprakstīta un pamatota. Sauklis ir atbilstošs kampaņas mērķim un uzdevumiem - tiek piešķirti 3 (trīs) punkti;
Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas saukli. Sauklis ir atbilstošs kampaņas mērķim un uzdevumiem, bet tas nav aprakstīts vai pamatots - tiek piešķirts 1 (viens) punkts;
Pretendents izstrādājis un norādījis kampaņas saukli, tomēr tas nav atbilstošs kampaņas mērķiem vai uzdevumiem, vai pretendents nav izstrādājis vai norādījis kampaņas saukli - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti.
|
Precīzs punktu skaits
|
30
|
Kvalitāte
|
Kritērijs “K2.2”
|
Kopējais punktu skaits tiek iegūts Komisijas loceklim summējot punktu skaitu par katru zemāk minēto izpildīto kritēriju, kas attiecas uz Pretendenta iesniegto koncepta aprakstu.
Pretendenta izvēlētās aktivitātes kampaņā ir atbilstošas kampaņas mērķim, uzdevumiem un mērķauditorijai. Ir izpildītas visas tehniskajā specifikācijā minētās minimālās prasības. Kampaņā ir iekļauts un pamatots radošs risinājums jeb aktivitāte/es, kas efektīvi nodrošina nodrošina kampaņas mērķu sasniegšanu, kampaņas mērķauditorijas sasniegšanu un kampaņas uzdevumu izpildi. Kampaņā izvēlētie komunikācijas kanāli atbilst kampaņas mērķim, uzdevumiem un mērķauditorijai. Norādītās aktivitātes ir īstenojamas laika plānā norādītajos termiņos - kopā 35 (trīsdesmit pieci) punkti, kur:
1.kritērijs – izvēlētās aktivitātes
Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, kas efektīvāk ļauj sasniegt kampaņas mērķi, uzdevumus un mērķauditoriju.
Pretendents ir aprakstījis un pamatojis kampaņā iekļautās aktivitātes un to tēmas (kā piemēram, ja pretendents piedāvā preses relīzes, rakstus, intervijas vai videosižetus, pretendents pamato šo aktivitāti un min tās tēmu) - tiek piešķirti 15 (piecpadsmit) punkti;
Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, kas efektīvāk ļauj sasniegt kampaņas mērķi, uzdevumus un mērķauditoriju, tomēr aktivitātes nav pienācīgi pamatotas vai to apraksts nav pilnīgs (kā piemēram aktivitātēm nav noteiktas tēmas vai tās ir vispārīgas) - tiek piešķirti 10 (desmit) punkti;
Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, tomēr iekļautās aktivitātes vai to tēmas tikai daļēji atbilst kampaņas mērķim vai kampaņas uzdevumiem - tiek piešķirti 5 (pieci) punkti;
Pretendents kampaņā ir iekļāvis ne tikai tehniskajā specifikācijā minētās minimālās aktivitātes, bet arī radošu risinājumu/us jeb aktivitātes, tomēr iekļautās aktivitātes vai to tēmas neatbilst un nav sasaistāmas ar kampaņas mērķi vai kampaņas uzdevumiem - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti.
2.kritērijs - komunikācijas kanāli
Pretendents norādījis kampaņā izmantojamos komunikācijas kanālus katrai aktivitātei un pamatojis komunikācijas kanālu izvēli. Izvēlētie komunikācijas kanāli ir atbilstoši attiecīgajai aktivitātei, kā arī kampaņas mērķiem un uzdevumiem, kā arī ļauj efektīvi sasniegt mērķauditoriju - tiek piešķirti 15 (piecpadsmit) punkti.
Pretendents norādījis kampaņā izmantojamos komunikācijas kanālus un pamatojis komunikācijas kanālu izvēli, tomēr nav norādījis komunikācijas kanālus katrai aktivitātei. Izvēlētie komunikācijas kanāli ir atbilstoši kampaņas mērķiem un uzdevumiem, kā arī ļauj efektīvi sasniegt mērķauditoriju - tiek piešķirti 7 (septiņi) punkti.
No Pretendenta norādītā pamatojuma komunikācijas kanālu izvēlē nav gūstama pārliecība, ka tiks sasniegta mērķauditorija, vai izvēlētie komunikācijas kanāli nav atbilstoši mērķauditorijas sasniegšanai vai komunikācijas kanāli nav norādīti - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti.
3.kritērijs – laika plāns
Pretendents iekļāvis laika plānu par šādiem periodiem:
a) kampaņa par Latvijas dalību Expo 2025 līdz 2025. gada 13. oktobrim;
b) kampaņa sabiedrības informēšanai par Latvijas dalības Expo 2025 rezultātiem no 2025. gada 14. oktobra līdz 2025.gada 14. novembrim.
Laika plānā minētās kampaņas aktivitātes atbilst tehniskās specifikācijas prasībām. Katrai kampaņas aktivitātei pretī norādīts īstenošanas vai publicēšanas datums - tiek piešķirti 5 (pieci) punkti;
Pretendents iekļāvis laika plānu par šādiem periodiem:
a) kampaņa par Latvijas dalību Expo 2025 - līdz 2025. gada 13. oktobrim;
b) kampaņa sabiedrības informēšanai par Latvijas dalības Expo 2025 rezultātiem no 2025. gada 14. oktobra līdz 2025.gada 14. novembrim.
Laika plānā minētās kampaņas aktivitātes atbilst tehniskās specifikācijas prasībām, laika plānā ieskicēts aktivitāšu biežums, taču nav norādīti konkrēti īstenošanas vai publicēšanas datumi - tiek piešķirti 2 (divi) punkti;
Pretendents laika plānā nav iekļāvis kampaņas grafika uzmetumu vai tajā minētās aktivitātes neatbilst tehniskās specifikācijas prasībām - tiek piešķirti 0 (nulle) punkti.
|
Precīzs punktu skaits
|
35
|