Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu - sabiedriskie pakalpojumi

Publicēts
08/03/2024
Nosūtīts publicēšanai ESOV
07/03/2024

Paziņojuma identifikators
1cb47ff0-1594-4492-82ab-841d240589e7
Procedūras juridiskais pamats
Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu - sabiedriskie pakalpojumi
Veidlapas tips
Rezultāts
Procedūras identifikators
055ee23d-89d0-4e2a-94b2-0896061bb2c2
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Organizācijas nosaukums
Akciju sabiedrība “Latvenergo”
Organizācijas identifikators
40003032949
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1230
Organizācijas iela
Pulkveža Brieža iela 12
Organizācijas interneta adrese
https://latvenergo.lv
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/1419
Pircēja juridiskais tips
Kapitālsabiedrība (valsts un kontrolētās)
Līgumslēdzēja darbība
Ar elektroenerģiju saistīta darbība
Organizācijas kontaktpunkts
Kristīna Egle, Kristina.Egle@latvenergo.lv, +37167728057
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
AS “Latvenergo” 2023/30
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Sarunu procedūra, publicējot dalības uzaicinājumu

Iepirkuma nosaukums
Mārketinga kampaņu organizēšanas un komunikācijas materiālu izstrādes pakalpojumu iegāde 2024. un 2025.gadā
Iepirkuma apraksts
Mārketinga kampaņu organizēšanas un komunikācijas materiālu izstrādes pakalpojumu iegāde 2024. un 2025.gadā
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
79340000-9
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu

Iepirkuma daļas nosaukums
Mārketinga kampaņu organizēšanas un komunikācijas materiālu izstrādes pakalpojumu iegāde 2024. un 2025.gadā
Paņēmieni
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Iespējas un atkārtojumi
Vai paredzētas iespējas?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Izmaksas Pretendenta speciālistu vidējā darba stundu apmaksas cena, EUR bez PVN Saimnieciskā izdevīguma punkti par komerciālo kritēriju – speciālistu vidējā darba stundas apmaksas cena (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu nr.3) - tiek aprēķināti šādi: Punktu skaits = 30 x (Cmin/ Cx), kur Cmin – zemākā Piedāvājuma cena; Cx – vērtējamā Pretendenta piedāvātā cena. Precīzs punktu skaits 30
Kvalitāte Lojalitātes kampaņa Elektrum klientiem (A. uzdevums) Saimnieciskā izdevīguma punkti par radošā izpildījuma kritērijiem katrā pozīcijā tiks noteikti vērtējot Pretendenta iesniegto radošo piedāvājumu (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu Nr.2). Vērtējumu veiks komisijas locekļi, pamatojoties uz piedāvājumā sniegto informāciju vērtējuma skalā 1-5, kur 1 – zemākais vērtējums, 5 – augstākais, aprēķinot vidējo komisijas vērtējumu. Piešķirtās balles tiks pārveidotas punktos pēc formulas: Iegūtais punktu skaits = C x D/5, kur C – izvērtējamā piedāvājuma iegūtās balles D – punktu īpatsvars par izvērtējamo kritēriju 11.6.1. A uzdevums. Lojalitātes kampaņa Elektrum klientiem tiks vērtēts pēc šādiem apakškritērijiem: 11.6.1.1. Lojalitātes kampaņas Elektrum klientiem risinājuma koncepts ir stratēģiski pamatots un atbilstošs mērķauditorijai un kampaņas mērķiem, 11.6.1.2. radošais risinājums ir efektīvs, saturs ir uzrunājošs, iesaistošs, skaidrs, viegli uztverams, 11.6.1.3. atbilst Elektrum zīmola raksturam, vērtībām un ir saskaņā ar grafisko standartu, 11.6.1.4. izmaksas atbilst piedāvātajam risinājumam. kampaņas stratēģiskais risinājums un tā atbilstība mērķa auditorijai un kampaņas mērķiem, radošais risinājums un tā pamatojums, atbilstība Elektrum zīmola vadlīnijām un mērķiem. Izmaksu atbilstība piedāvātajam risinājumam. Precīzs punktu skaits 20
Kvalitāte Uzturošā dabasgāzes kampaņa digitālajos kanālos (B. uzdevums) 11.6. Saimnieciskā izdevīguma punkti par radošā izpildījuma kritērijiem katrā pozīcijā tiks noteikti vērtējot Pretendenta iesniegto radošo piedāvājumu (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu Nr.2). Vērtējumu veiks komisijas locekļi, pamatojoties uz piedāvājumā sniegto informāciju vērtējuma skalā 1-5, kur 1 – zemākais vērtējums, 5 – augstākais, aprēķinot vidējo komisijas vērtējumu. Piešķirtās balles tiks pārveidotas punktos pēc formulas: Iegūtais punktu skaits = C x D/5, kur C – izvērtējamā piedāvājuma iegūtās balles D – punktu īpatsvars par izvērtējamo kritēriju. Ballu sistēmas apraksts: 5 jeb "teicami" – teicami izstrādāts piedāvājums, piedāvājums pilnībā atbilst apakškritērija nosacījumiem; 4 jeb "labi" – labi izstrādāts piedāvājums, piedāvājums gandrīz atbilst apakškritērija nosacījumiem; 3 jeb "apmierinoši" – apmierinoši izstrādāts piedāvājums, piedāvājums daļēji atbilst apakškritērija nosacījumiem; 2 jeb "vāji" – vāji izstrādāts piedāvājums, piedāvājums vāji atbilst apakškritērija nosacījumiem; 1 jeb "neapmierinoši" – neapmierinoši un neskaidri izstrādāts piedāvājums, piedāvājums neatbilst apakškritērija nosacījumiem. 11.6.2. B uzdevums. Uzturošā dabasgāzes kampaņa digitālajos kanālos tiks vērtēts pēc šādiem apakškritērijiem: 11.6.2.1. Kampaņas komunikācijas materiāli atbilst Elektrum zīmola raksturam, vērtībām un ir saskaņā ar grafisko standartu, 11.6.2.2. skaidri komunicē kampaņas ideju (vizuāli un tekstuāli), 11.6.2.3. atbilst mērķa grupai un veicina pakalpojuma izvēli (ietverts aicinājums uz darbību), 11.6.2.4. efektīvi pielāgoti tehniskajām specifikācijām. Precīzs punktu skaits 20
Kvalitāte Elektrum sociālā atbildība (C. uzdevums) 11.6. Saimnieciskā izdevīguma punkti par radošā izpildījuma kritērijiem katrā pozīcijā tiks noteikti vērtējot Pretendenta iesniegto radošo piedāvājumu (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu Nr.2). Vērtējumu veiks komisijas locekļi, pamatojoties uz piedāvājumā sniegto informāciju vērtējuma skalā 1-5, kur 1 – zemākais vērtējums, 5 – augstākais, aprēķinot vidējo komisijas vērtējumu. Piešķirtās balles tiks pārveidotas punktos pēc formulas: Iegūtais punktu skaits = C x D/5, kur C – izvērtējamā piedāvājuma iegūtās balles D – punktu īpatsvars par izvērtējamo kritēriju. Ballu sistēmas apraksts: 5 jeb "teicami" – teicami izstrādāts piedāvājums, piedāvājums pilnībā atbilst apakškritērija nosacījumiem; 4 jeb "labi" – labi izstrādāts piedāvājums, piedāvājums gandrīz atbilst apakškritērija nosacījumiem; 3 jeb "apmierinoši" – apmierinoši izstrādāts piedāvājums, piedāvājums daļēji atbilst apakškritērija nosacījumiem; 2 jeb "vāji" – vāji izstrādāts piedāvājums, piedāvājums vāji atbilst apakškritērija nosacījumiem; 1 jeb "neapmierinoši" – neapmierinoši un neskaidri izstrādāts piedāvājums, piedāvājums neatbilst apakškritērija nosacījumiem. 11.6.3. C uzdevums. Elektrum sociālā atbildība tiks vērtēts pēc šādiem apakškritērijiem: 11.6.3.1. Stratēģija stiprina Fizmix un EEC sasaisti ar Elektrum. Potenciāls nākotnē integrēt citas ar izglītību saistītas sociālās atbildības aktivitātes. 11.6.3.2.Vizuālās komunikācijas piemēri atbilst Elektrum zīmolam, nezaudējot Fizmix un EEC identitāti 11.6.3.3. Piedāvājuma saturs risina vienotas komunikācijas nepieciešamību, ievērojot zīmolu hierarhiju, t.i., neradot zīmola attiecību konfliktu. 11.6.3.4. Spēja veidot integrētu komunikāciju, izpratne par PR un radošās aģentūras nozīmi un lomu CSR projektu komunikācijā. Precīzs punktu skaits 20
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta

Pulkveža Brieža iela 12, Rīga, LV-1230, LV006, Latvija

ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
Rezultāts
Uzvarētājs tika izraudzīts
Lēmuma datums
23/01/2024
Informācija par piedāvājumiem
Nr. Veids Skaits
1 Saņemto pieteikumu skaits
2 Saņemto piedāvājumu skaits 10
3 Piedāvājumi no mikrouzņēmumiem, mazajiem vai vidējiem uzņēmumiem 10
3.1 Piedāvājumi saņemti no mikrouzņēmumiem 0
3.2 Piedāvājumi saņemti no mazajiem uzņēmumiem 10
3.3 Piedāvājumi saņemti no vidējiem uzņēmumiem 0
4 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti citās Eiropas Ekonomikas zonas valstīs, nevis pircēja valstī 0
5 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti valstīs ārpus Eiropas Ekonomikas zonas 0
6 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami 1
7 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami nepamatoti zemas cenas vai izmaksu dēļ 0
8 Attiecībā uz piedāvājumiem nav pārbaudīts, vai tie ir pieņemami vai nepieņemami 0
9 Elektroniski iesniegti piedāvājumi 10
Darbības termiņš
31/12/2025
Piedāvājuma vērtība - viszemākā
30.56 EUR
Piedāvājuma vērtība - visaugstākā
53.33 EUR
Stratēģiskais iepirkums
Norādiet, vai iepirkums atbilst kādai no šīm vērtībām
  • Neattiecas
Līgumi
Vispārīgā vienošanās
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Līguma nosaukums
VV_23_02_2024_WKND
Līguma identifikators
Nr.010000/24-256
Līguma noslēgšanas datums
23/02/2024
Beigu datums
31/12/2025
Saite uz līgumu, URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/107655
Pamatnolīguma paredzamā vērtība
423713 EUR
Pamatnolīguma maksimālā vērtība
423713 EUR
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40103886625 SIA WKND
Apakšuzņēmēju piesaiste
Vispārīgā vienošanās
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Līguma nosaukums
VV_26_02_2024_Triple Bounce
Līguma identifikators
Nr.010000/24-262
Līguma noslēgšanas datums
26/02/2024
Beigu datums
31/12/2025
Saite uz līgumu, URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/107655
Pamatnolīguma paredzamā vērtība
423713 EUR
Pamatnolīguma maksimālā vērtība
423713 EUR
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40003955598 Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Triple Bounce"
Apakšuzņēmēju piesaiste
Vispārīgā vienošanās
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Līguma nosaukums
VV_28_02_2024_McCann
Līguma identifikators
Nr.010000/24-276
Līguma noslēgšanas datums
28/02/2024
Beigu datums
31/12/2025
Saite uz līgumu, URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/107655
Pamatnolīguma paredzamā vērtība
423715 EUR
Pamatnolīguma maksimālā vērtība
423715 EUR
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 50003257541 Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "McCann Rīga"
Apakšuzņēmēju piesaiste

Pamatnolīguma paredzamā vērtība
1271141.00 EUR
Pamatnolīguma maksimālā vērtība
1271141.00 EUR

Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskais departaments, pasts@iub.gov.lv, +37122416641