Izmaksas
|
Pretendenta speciālistu vidējā darba stundu apmaksas cena, EUR bez PVN
|
Saimnieciskā izdevīguma punkti par komerciālo kritēriju – speciālistu vidējā darba stundas apmaksas cena (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu nr.3) - tiek aprēķināti šādi:
Punktu skaits = 30 x (Cmin/ Cx), kur
Cmin – zemākā Piedāvājuma cena;
Cx – vērtējamā Pretendenta piedāvātā cena.
|
Precīzs punktu skaits
|
30
|
Kvalitāte
|
Lojalitātes kampaņa Elektrum klientiem (A. uzdevums)
|
Saimnieciskā izdevīguma punkti par radošā izpildījuma kritērijiem katrā pozīcijā tiks noteikti vērtējot Pretendenta iesniegto radošo piedāvājumu (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu Nr.2). Vērtējumu veiks komisijas locekļi, pamatojoties uz piedāvājumā sniegto informāciju vērtējuma skalā 1-5, kur 1 – zemākais vērtējums, 5 – augstākais, aprēķinot vidējo komisijas vērtējumu.
Piešķirtās balles tiks pārveidotas punktos pēc formulas:
Iegūtais punktu skaits = C x D/5, kur
C – izvērtējamā piedāvājuma iegūtās balles
D – punktu īpatsvars par izvērtējamo kritēriju
11.6.1. A uzdevums. Lojalitātes kampaņa Elektrum klientiem tiks vērtēts pēc šādiem apakškritērijiem:
11.6.1.1. Lojalitātes kampaņas Elektrum klientiem risinājuma koncepts ir stratēģiski pamatots un atbilstošs mērķauditorijai un kampaņas mērķiem,
11.6.1.2. radošais risinājums ir efektīvs, saturs ir uzrunājošs, iesaistošs, skaidrs, viegli uztverams,
11.6.1.3. atbilst Elektrum zīmola raksturam, vērtībām un ir saskaņā ar grafisko standartu,
11.6.1.4. izmaksas atbilst piedāvātajam risinājumam.
kampaņas stratēģiskais risinājums un tā atbilstība mērķa auditorijai un kampaņas mērķiem, radošais risinājums un tā pamatojums, atbilstība Elektrum zīmola vadlīnijām un mērķiem. Izmaksu atbilstība piedāvātajam risinājumam.
|
Precīzs punktu skaits
|
20
|
Kvalitāte
|
Uzturošā dabasgāzes kampaņa digitālajos kanālos (B. uzdevums)
|
11.6. Saimnieciskā izdevīguma punkti par radošā izpildījuma kritērijiem katrā pozīcijā tiks noteikti vērtējot Pretendenta iesniegto radošo piedāvājumu (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu Nr.2). Vērtējumu veiks komisijas locekļi, pamatojoties uz piedāvājumā sniegto informāciju vērtējuma skalā 1-5, kur 1 – zemākais vērtējums, 5 – augstākais, aprēķinot vidējo komisijas vērtējumu.
Piešķirtās balles tiks pārveidotas punktos pēc formulas:
Iegūtais punktu skaits = C x D/5, kur
C – izvērtējamā piedāvājuma iegūtās balles
D – punktu īpatsvars par izvērtējamo kritēriju.
Ballu sistēmas apraksts:
5 jeb "teicami" – teicami izstrādāts piedāvājums, piedāvājums pilnībā atbilst apakškritērija nosacījumiem;
4 jeb "labi" – labi izstrādāts piedāvājums, piedāvājums gandrīz atbilst apakškritērija nosacījumiem;
3 jeb "apmierinoši" – apmierinoši izstrādāts piedāvājums, piedāvājums daļēji atbilst apakškritērija nosacījumiem;
2 jeb "vāji" – vāji izstrādāts piedāvājums, piedāvājums vāji atbilst apakškritērija nosacījumiem;
1 jeb "neapmierinoši" – neapmierinoši un neskaidri izstrādāts piedāvājums, piedāvājums neatbilst apakškritērija nosacījumiem.
11.6.2. B uzdevums. Uzturošā dabasgāzes kampaņa digitālajos kanālos tiks vērtēts pēc šādiem apakškritērijiem:
11.6.2.1. Kampaņas komunikācijas materiāli atbilst Elektrum zīmola raksturam, vērtībām un ir saskaņā ar grafisko standartu,
11.6.2.2. skaidri komunicē kampaņas ideju (vizuāli un tekstuāli),
11.6.2.3. atbilst mērķa grupai un veicina pakalpojuma izvēli (ietverts aicinājums uz darbību),
11.6.2.4. efektīvi pielāgoti tehniskajām specifikācijām.
|
Precīzs punktu skaits
|
20
|
Kvalitāte
|
Elektrum sociālā atbildība (C. uzdevums)
|
11.6. Saimnieciskā izdevīguma punkti par radošā izpildījuma kritērijiem katrā pozīcijā tiks noteikti vērtējot Pretendenta iesniegto radošo piedāvājumu (saskaņā ar Nolikuma Pielikumu Nr.2). Vērtējumu veiks komisijas locekļi, pamatojoties uz piedāvājumā sniegto informāciju vērtējuma skalā 1-5, kur 1 – zemākais vērtējums, 5 – augstākais, aprēķinot vidējo komisijas vērtējumu.
Piešķirtās balles tiks pārveidotas punktos pēc formulas:
Iegūtais punktu skaits = C x D/5, kur
C – izvērtējamā piedāvājuma iegūtās balles
D – punktu īpatsvars par izvērtējamo kritēriju.
Ballu sistēmas apraksts:
5 jeb "teicami" – teicami izstrādāts piedāvājums, piedāvājums pilnībā atbilst apakškritērija nosacījumiem;
4 jeb "labi" – labi izstrādāts piedāvājums, piedāvājums gandrīz atbilst apakškritērija nosacījumiem;
3 jeb "apmierinoši" – apmierinoši izstrādāts piedāvājums, piedāvājums daļēji atbilst apakškritērija nosacījumiem;
2 jeb "vāji" – vāji izstrādāts piedāvājums, piedāvājums vāji atbilst apakškritērija nosacījumiem;
1 jeb "neapmierinoši" – neapmierinoši un neskaidri izstrādāts piedāvājums, piedāvājums neatbilst apakškritērija nosacījumiem.
11.6.3. C uzdevums. Elektrum sociālā atbildība tiks vērtēts pēc šādiem apakškritērijiem:
11.6.3.1. Stratēģija stiprina Fizmix un EEC sasaisti ar Elektrum. Potenciāls nākotnē integrēt citas ar izglītību saistītas sociālās atbildības aktivitātes.
11.6.3.2.Vizuālās komunikācijas piemēri atbilst Elektrum zīmolam, nezaudējot Fizmix un EEC identitāti
11.6.3.3. Piedāvājuma saturs risina vienotas komunikācijas nepieciešamību, ievērojot zīmolu hierarhiju, t.i., neradot zīmola attiecību konfliktu.
11.6.3.4. Spēja veidot integrētu komunikāciju, izpratne par PR un radošās aģentūras nozīmi un lomu CSR projektu komunikācijā.
|
Precīzs punktu skaits
|
20
|