Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu

Publicēts
08/01/2024

Paziņojuma identifikators
3cfa6386-c64e-4425-92ec-dfb439c09e77
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma zemsliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu
Veidlapas tips
Rezultāts
Procedūras identifikators
cf92a758-d0cd-40e0-9621-580fe87be9f2
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Norādiet tiešās piešķiršanas pamatojumu
papildu piegādes esošo preču vai iekārtu papildināšanai vai daļējai nomaiņai
Norādiet tiešās piešķiršanas pamatojuma skaidrojumu
Slimnīcas īpašumā ir LOR darba vieta no ražotāja ATMOS MedizinTechnik GmbH & Co. KG, Vācija. Lai nodrošinātu kvalitatīvu, nepārtrauktu LOR medicīnisko palīdzību, kas atbilst mūsdienīgām aseptikas-antiseptikas prasībām, veikto izmeklējuma rezultātu saglabāšanu, analīzi, LOR darba vietu ir nepieciešams aprīkot ar dokumentācijas sistēmu. Paplašinot slimnīcas īpašumā esošas LOR darba vietas funkcionalitāti ar jaunu moduli, respektīvi dokumentēšanas sistēmu, tiek ņemts vērā ekonomiskais izdevīgums – līdz šim ir ieguldīti līdzekļi iekārtu iegādei un personāla apmācībām, kā arī servisa un remonta izmaksas ir atkarīgas no izmantoto iekārtu daudzuma un funkciju klāsta. Jo vairāk iekārtai ir integrētu moduļu, kas tiks pielietoti pacientu ambulatoras pieņemšanas laikā, uz kurām izdalās transporta, servisa instrumentu, servisa inženiera un administratīvās izmaksas, jo lētāka ir katru moduļu uzturēšana un attiecīgi arī kopējas LOR darba vietas uzturēšanas izmaksas. Ekonomiskie faktori, kas pamato viena ražotāja iekārtu iegādi: 1) savienojamība ar jau esošajām iekārtām. Iepirkumā ir paredzēta jau esošas iekārtas papildināšana ar videoreģistrācijas ierīci, nodrošinot pieslēgumus un programmatūras saderību; 2) viena ražotāja iekārtu uzturēšana ir izdevīgāka; 3) nav jāveido vairākas iepirkuma procedūras piederumiem, rezerves daļām, apkopēm un servisam; Ņemot vērā minēto, iepirkums veikts kā sarunu procedūru saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 8.panta septītās daļas 5.punktu - pasūtītājam nepieciešamas papildu piegādes no sākotnējā preču piegādātāja (ražotāja), lai papildinātu tā rīcībā jau esošo iekārtu, jo, izvēloties citu preču piegādātāju (ražotāju), pasūtītājam vajadzētu iepirkt preces, kas pēc saviem tehniskajiem parametriem atšķirtos no tā rīcībā jau esošajām precēm, un šāda atšķirība radītu nesaderību vai ievērojamas tehniskās grūtības preču vai iekārtu uzturēšanā un ekspluatācijā. Ņemot vērā uzskaitītos apstākļus, sarunu procedūra veikta ar minētās iekārtas ražotāja pilnvaroto pārstāvi - SIA “KJ SERVISS”.

Organizācijas nosaukums
VSIA „Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca”
Organizācijas identifikators
40003457109
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1002
Organizācijas iela
Pilsoņu iela 13
Organizācijas interneta adrese
https://www.stradini.lv
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/379
Pircēja juridiskais tips
Kapitālsabiedrība (valsts un kontrolētās)
Iestādes darbība
Veselība
Organizācijas kontaktpunkts
Inga Griškova, inga.griskova@stradini.lv, +37126463727
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
PSKUS 2023/209
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Konkursa procedūra ar sarunām

Iepirkuma nosaukums
Videoreģistrācijas iekārtas darba stacijas endoskopam piegāde
Iepirkuma apraksts
Videoreģistrācijas iekārtas darba stacijas endoskopam piegāde
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
33100000-1
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu

Iepirkuma daļas nosaukums
Videoreģistrācijas iekārtas darba stacijas endoskopam piegāde
Paņēmieni
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Iespējas un atkārtojumi
Vai paredzētas iespējas?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Cena Cena Saskaņā ar tehnisko specifikāciju Fiksēts skaitlis (Par vienību) 1
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta

Pilsoņu iela 13, Rīga, LV-1002, LV006, Latvija

ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
Rezultāts
Uzvarētājs tika izraudzīts
Lēmuma datums
02/01/2024
Informācija par piedāvājumiem
Nr. Veids Skaits
1 Saņemto pieteikumu skaits
2 Saņemto piedāvājumu skaits 1
3 Piedāvājumi no mikrouzņēmumiem, mazajiem vai vidējiem uzņēmumiem 1
3.1 Piedāvājumi saņemti no mikrouzņēmumiem 0
3.2 Piedāvājumi saņemti no mazajiem uzņēmumiem 1
3.3 Piedāvājumi saņemti no vidējiem uzņēmumiem 0
4 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti citās Eiropas Ekonomikas zonas valstīs, nevis pircēja valstī 0
5 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti valstīs ārpus Eiropas Ekonomikas zonas 0
6 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami 0
7 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami nepamatoti zemas cenas vai izmaksu dēļ 0
8 Attiecībā uz piedāvājumiem nav pārbaudīts, vai tie ir pieņemami vai nepieņemami 0
9 Elektroniski iesniegti piedāvājumi 1
Darbības termiņš
04/01/2026
Piedāvājuma vērtība - viszemākā
11090 EUR
Piedāvājuma vērtība - visaugstākā
11090 EUR
Stratēģiskais iepirkums
Norādiet, vai iepirkums atbilst kādai no šīm vērtībām
  • Neattiecas
Līgumi
Vispārīgā vienošanās
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Līguma nosaukums
Piegādes līgums
Līguma identifikators
SKUS 1/24
Līguma noslēgšanas datums
05/01/2024
Beigu datums
04/01/2026
Saite uz līgumu, URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/114887
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40003634216 Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "KJ SERVISS"
Apakšuzņēmēju piesaiste
Norādiet piedāvājuma vērtību, ieskaitot iespējas un atkārtojumus
11090 EUR

Paziņojuma vērtība
11090.00 EUR

Pārskatīšanas termiņa apraksts

Iesniegumu Iepirkumu uzraudzības birojam var iesniegt līdz iepirkuma līguma vai vispārīgās vienošanās noslēgšanas dienai šādos termiņos:

  1. 10 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai pievienojot elektroniskajam pastam skenētu dokumentu, vai pa faksu vai nodota personiski;
  2. 15 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai pa pastu
Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskais departaments, pasts@iub.gov.lv, +37122416641