Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu

Publicēts
28/12/2023
Nosūtīts publicēšanai ESOV
27/12/2023

Paziņojuma identifikators
67d9f340-4642-4b3e-87f3-9f8216ec70ec
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu
Veidlapas tips
Rezultāts
Procedūras identifikators
233f032c-0f80-4669-ba0d-ad7df44da18e
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Norādiet tiešās piešķiršanas pamatojumu
būvdarbus/preces/pakalpojumus var nodrošināt tikai konkrēts pretendents tehnisku iemeslu dēļ
Norādiet tiešās piešķiršanas pamatojuma skaidrojumu
Specializētā instrumentu izsekošanas sistēma nodrošinās iespēju veikt precīzu un savlaicīgu instrumentu apkopes darbu veikšanu, kas pēc dažādiem literatūras datiem var samazināt instrument parka uzturēšanas izmaksas no vidēji 7% līdz atsevišķos gadījumos pat 32% (Pētījums “Life cycle assessment and life cycle cost of repairing surgical scissors” Findings were robust to alternative scenario analyses. Life cycle cost was GBP £1.43 per use of reusable scissors, and when repaired either on- or offsite this decreased by 32% to GBP £0.97 per use Chantelle Rizan, Tom Brophy, Robert Lillywhite, Malcom Reed & Mahmood F. Bhutta). The International Journal of Life Cycle Assessment volume 27, pages780–795 (2022). Bez instrumentu izsekošanas sistēmas nav iespējams precīzi noteikt cik instrumentu ir Pasūtītājam uzskaitē. Ietaupot vidēji 7% no šī resursa tiek veidots ieguvums. Šobrīd Medicīnisko ierīču apstrādes dienesta pārvaldībā, ir Getinge T-DOC 2000 sistēma, bet šī sistēma ir morāli un fiziski novecojusi. Ir nepieciešama sistēmas atjaunošana un funkciju, programmatūras papildināšana. Esošā programmatūra no 2004. gada versijas tiks uzlabota līdz 2022. gada versijai. Kā arī ir nepieciešams iegādāties instrumentu marķēšanas sistēmu - gravētāju, kas instrumentam izveido unikālu kodu un to iegravē uz katra ķirurģiskā instrumenta, ja tas jau no rūpnīcas nav ar tādu aprīkots. Abām šīm sistēmām ir jābūt savienojamām un jāveido vienotu sistēmu. Šo programmatūras atjauninājumu var nodrošināt tikai T-DOC sistēmas ražotājs – Getinge. Tehniski jāspēj aizstāt esošās sistēmas T-DOC funkcionalitāti, proti – nodrošināt divpusēju komunikāciju ar Pasūtītāja tvaika sterilizācijas iekārtām un mazgāšanas-dezinfekcijas iekārtām. Minētai sistēmai ir pilnībā jābūt savietojamai ar Pasūtītāja rīcībā esošajām sterilizēšanas un dezinfekcijas iekārtām, kā arī nākotnē jābūt savietojamai ar jebkuru citu ražotāja sterilizācijas un dezinfekcijas ierīci, kā arī ir jābūt pilnīgi integrējamai ar visu ražotāju IT izstrādājumiem, kuri izmanto atvērtā koda produktus. SIA “AB Medical Group Riga” ir ražotāja Getinge autorizētais pārstāvis, kuram ir tiesības veikt programmatūras atjaunināšanu (software update) un funkciju un programmatūras papildināšanu (upgrade) iekārtai Getinge T-DOC 2000 elektroniskās dokumentēšanas sistēmai. Sarunu procedūra tika veikta piemērojot Publisko iepirkumu likuma 8. panta septītās daļas 2. punkta b) apakšpunktu, nav konkurences tehnisku iemeslu dēļ.

Organizācijas nosaukums
SIA „Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca”
Organizācijas identifikators
40003951628
Organizācijas daļas nosaukums
Juridiskā un iepirkumu daļa
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1079
Organizācijas iela
Hipokrāta ielā 2
Organizācijas interneta adrese
https://aslimnica.lv/
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/309
Pircēja juridiskais tips
Kapitālsabiedrība (valsts un kontrolētās)
Iestādes darbība
Veselība
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskā un iepirkumu daļa, iepirkumi@aslimnica.lv, +37167042336
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
RAKUS 2023/03S/ERAF
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Konkursa procedūra ar sarunām

Iepirkuma nosaukums
Ķirurģisko instrumentu uzskaites un instrumentu marķēšanas sistēmu iegāde
Iepirkuma apraksts
Ķirurģisko instrumentu uzskaites un instrumentu marķēšanas sistēmu iegāde
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
72200000-7
CPV papildkods
72212218-0
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu

Iepirkuma daļas nosaukums
Ķirurģisko instrumentu uzskaites un instrumentu marķēšanas sistēmu iegāde
Iespējas un atkārtojumi
Vai paredzētas iespējas?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Cena Cena cena Fiksēts skaitlis (kopā) 1
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta

Hipokrāta ielā 2, Rīga, LV-1079, LV006, Latvija

ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
ES fonda identifikators
Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF)
Rezultāts
Uzvarētājs tika izraudzīts
Lēmuma datums
14/12/2023
Informācija par piedāvājumiem
Nr. Veids Skaits
1 Saņemto pieteikumu skaits
2 Saņemto piedāvājumu skaits 1
3 Piedāvājumi no mikrouzņēmumiem, mazajiem vai vidējiem uzņēmumiem 1
3.1 Piedāvājumi saņemti no mikrouzņēmumiem 0
3.2 Piedāvājumi saņemti no mazajiem uzņēmumiem 1
3.3 Piedāvājumi saņemti no vidējiem uzņēmumiem 0
4 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti citās Eiropas Ekonomikas zonas valstīs, nevis pircēja valstī 0
5 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti valstīs ārpus Eiropas Ekonomikas zonas 0
6 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami 0
7 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami nepamatoti zemas cenas vai izmaksu dēļ 0
8 Attiecībā uz piedāvājumiem nav pārbaudīts, vai tie ir pieņemami vai nepieņemami 0
9 Elektroniski iesniegti piedāvājumi 1
Darbības termiņš
21/12/2025
Piedāvājuma vērtība - viszemākā
265000 EUR
Piedāvājuma vērtība - visaugstākā
265000 EUR
Stratēģiskais iepirkums
Norādiet, vai iepirkums atbilst kādai no šīm vērtībām
  • Neattiecas
Līgumi
Vispārīgā vienošanās
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Līguma nosaukums
Līgums par ķirurģisko instrumentu uzskaites un instrumentu marķēšanas sistēmas iegādi
Līguma identifikators
B4-2023/623
Līguma noslēgšanas datums
21/12/2023
Beigu datums
21/12/2025
Saite uz līgumu, URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Procurement/Documents/114493
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40003373297 AB Medical Group Riga
Apakšuzņēmēju piesaiste
Norādiet piedāvājuma vērtību, ieskaitot iespējas un atkārtojumus
265000 EUR

Paziņojuma vērtība
265000.00 EUR

Pārskatīšanas termiņa apraksts

Iesniegumu Iepirkumu uzraudzības birojam var iesniegt līdz iepirkuma līguma vai vispārīgās vienošanās noslēgšanas dienai šādos termiņos:

  1. 10 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai pievienojot elektroniskajam pastam skenētu dokumentu, vai pa faksu vai nodota personiski;
  2. 15 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai pa pastu
Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskais departaments, pasts@iub.gov.lv, +37122416641