Iesniegšana ir elektroniska
Tips | Apraksts |
---|---|
Piemērotība profesionālās darbības veikšanai | Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem |
Saimnieciskais un finansiālais stāvoklis | Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem |
Tehniskās un profesionālās spējas | Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem |
Tips | Nosaukums | Apraksts | Algoritms | Vērtība |
---|---|---|---|---|
Kvalitāte | Q1 | Pretendenta kompetence; Pretendenta kompetence I - 10 punkti (Punktus piešķir par vienu – atbilstošo – apakškritēriju. Nolikuma 5.7.3.2.1. apakšpunkts); Pretendenta kompetence II - 10 punkti (Punktus piešķir par vienu – atbilstošo – apakškritēriju. Nolikuma 5.7.3.2.2. apakšpunkts); Pretendenta kompetence III - 10 punkti (Punktus piešķir par pilnībā izpildītu kritēriju. Nolikuma 5.7.3.2.3. apakšpunkts) |
Vērtēšanas kritēriji sarežģīti
Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā |
30 |
Kvalitāte | Q2 | Detalizēts pakalpojuma apraksts, t.sk., definēti mērķi, uzdevumi, rezultāti, dots pakalpojumā iekļauto darbu, procesu un norišu apraksts - Q2 Punktus piešķir par vienu – atbilstošo – apakškritēriju: 10 punkti - raksturots pilns moduļu mācību satura izstrādes un nodrošināšanas pakalpojuma sniegšanas cikls, veicamie uzdevumi, izmantotās metodes, rezultāti, iesaistīto personu pienākumu sadalījums, laika grafiks, sadarbības modelis ar Pasūtītāju. 15 punkti - raksturots pilns moduļu mācību satura izstrādes un nodrošināšanas pakalpojuma sniegšanas cikls, veicamie uzdevumi, detalizēti raksturotas izmantotās metodes, rezultāti, iesaistīto personu pienākumu un atbildības sadalījums, laika grafiks, sadarbības modelis ar Pasūtītāju. Aprakstīta moduļu satura aktualizēšanas procedūra. Sniegts potenciālo risku iespējamības, ietekmes un novēršanas iespēju izvērtējums. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta Piedāvājuma 1.pielikumā (Tehniskā specifikācija/ tehniskais piedāvājums). |
Vērtēšanas kritēriji sarežģīti
Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā |
15 |
Kvalitāte | Q3 | Piedāvātās mācību metodes – Q3. Punktus piešķir par vienu – atbilstošo – apakškritēriju: 10 punkti Norādītās plānotās mācību metodes ir dažādas, interaktīvas, iesaistošas un sadarbību veicinošas, kā arī raksturotas to priekšrocības un atbilstība sasniedzamajam mērķim un rezultātiem. 20 punkti Pamatota piedāvātā mācību metodoloģija, kas ir orientēta uz kompleksu teorētisko un praktisko zināšanu un pieredzes apguvi, pamatā ir balstīta uz situāciju analīzi, ietver iespēju mācību dalībniekiem mācību vidē risināt reālus darba uzdevumus, veicina patstāvīgu mācīšanos (pašmācību) un pašrefleksiju. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta Piedāvājuma 1.pielikumā (Tehniskā specifikācija/ tehniskais piedāvājums). |
Vērtēšanas kritēriji sarežģīti
Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā |
20 |
Kvalitāte | Q4 | Piedāvāto mācību saturs, tā atbilstība izvirzītajām prasībām – Q4; Punktus piešķir par katru pilnībā izpildītu apakškritēriju: 3 punkti Pretendents pievienojis viena moduļa (pēc izvēles) mācību materiāla satura konceptu. 5 punkti Pretendents augstāk minētā moduļa satura konceptu izstrādājis, balstoties uz rekomendētiem avotiem, kā arī Latvijas un pasaules aktualitāšu analīzi attiecīgajā jomā. 7 punkti Augstāk minētā moduļa saturs un sasniedzamie rezultāti atbilst augstākā līmeņa vadītāju darbības specifikai un augstākā līmeņa vadītāju kompetenču ietvarā balstītā moduļa tēmām. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta Piedāvājuma 1.pielikumā (Tehniskā specifikācija/ tehniskais piedāvājums) |
Vērtēšanas kritēriji sarežģīti
Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā |
15 |
Cena | C | Piedāvājuma cena; C=(Cmin/Cp)*20 Cmin = Zemākā piedāvātā cena no visiem piedāvājumiem Cp = Pretendenta finanšu piedāvājumā piedāvātā cena, kas ietver visus ar pakalpojuma sniegšanu saistītos izdevumus |
Vērtēšanas kritēriji sarežģīti
Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā |
20 |
Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520, LV00, Latvija