Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu

Publicēts
16/06/2024
Nosūtīts publicēšanai ESOV
14/06/2024

Paziņojuma identifikators
ab03388c-30ca-44bc-a00f-8011ec521c89
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu
Veidlapas tips
Rezultāts
Procedūras identifikators
a076d7c4-5cb3-4a17-8262-8e9020c97705
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Iepriekšējā plānošana
28/02/2024
Latvijas tūrisma mārketinga akcijas “Mājas kafejnīcu dienas 2024” komunikācijas kampaņas izstrāde un īstenošana
Plānošana

Organizācijas nosaukums
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Organizācijas identifikators
90001739473
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV00
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1442
Organizācijas iela
Pērses iela 2
Organizācijas interneta adrese
https://www.liaa.gov.lv/lv
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/634
Pircēja juridiskais tips
Valsts iestāde
Iestādes darbība
Ekonomikas lietas
Organizācijas kontaktpunkts
518.kab., Pērses iela 2, Rīga, pasts@liaa.gov.lv, +37167039400
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
LIAA 2024/20
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Atklāts konkurss
Iepriekšējā plānošana
28/02/2024
Latvijas tūrisma mārketinga akcijas “Mājas kafejnīcu dienas 2024” komunikācijas kampaņas izstrāde un īstenošana
Plānošana

Iepirkuma nosaukums
Latvijas tūrisma mārketinga akcijas “Mājas kafejnīcu dienas 2024” komunikācijas kampaņas izstrāde un īstenošana
Iepirkuma apraksts
Latvijas tūrisma mārketinga akcijas “Mājas kafejnīcu dienas 2024” komunikācijas kampaņas izstrāde un īstenošana
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
79416000-3
CPV papildkods
79341400-0
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu

Iepirkuma daļas nosaukums
Latvijas tūrisma mārketinga akcijas “Mājas kafejnīcu dienas 2024” komunikācijas kampaņas izstrāde un īstenošana
Paņēmieni
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Iespējas un atkārtojumi
Vai paredzētas iespējas?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Cena K1. Piedāvājuma cena Kritērijā K1 „Pretendenta piedāvātā cena” piedāvājumam ar viszemāko cenu tiks piešķirts maksimālais punktu skaits (50), bet pārējiem piedāvājumiem punkti tiks aprēķināti proporcionāli attiecībā pret piedāvājumu ar viszemāko cenu saskaņā ar šādu algoritmu: K1 = (A/B) x 50, kur K1 – kritērijā “Pretendenta piedāvātā cena” iegūtais punktu skaits; A – viszemākā pretendentu piedāvātā cena; B – vērtējamā pretendenta piedāvātā cena; 50 – nolikumā noteiktais maksimālais punktu skaits kritērijā “Pretendenta piedāvātā cena”. Iegūtais koeficients tiek aritmētiski noapaļots līdz veseliem skaitļiem. Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā

50
Kvalitāte K2. Piedāvājuma kvalitāte Kampaņas koncepta un taktikas apraksts Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā

50
Kvalitāte K3. Sasniedzamie rezultāti Par Pretendenta piedāvātajiem sasniedzamajiem rezultātiem, kas pārsniedz tehniskajā specifikācijā norādītos rādītājus, Pretendentam tiek piešķirti papildpunkti, saskaņā ar nolikumā norādīto punktu piešķiršanas kartību. Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā

90
Informācija par līgumu
Raksturojiet līguma izpildes vietu
Latvijā
ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
Rezultāts
Uzvarētājs netika izraudzīts, un konkurss ir slēgts
Rezultāts
Pircēja lēmums mainījušos vajadzību dēļ
Lēmuma datums
14/06/2024
Informācija par piedāvājumiem
Nr. Veids Skaits
1 Saņemto pieteikumu skaits
2 Saņemto piedāvājumu skaits 11
3 Piedāvājumi no mikrouzņēmumiem, mazajiem vai vidējiem uzņēmumiem 11
3.1 Piedāvājumi saņemti no mikrouzņēmumiem 0
3.2 Piedāvājumi saņemti no mazajiem uzņēmumiem 10
3.3 Piedāvājumi saņemti no vidējiem uzņēmumiem 1
4 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti citās Eiropas Ekonomikas zonas valstīs, nevis pircēja valstī 0
5 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti valstīs ārpus Eiropas Ekonomikas zonas 0
6 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami 0
7 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami nepamatoti zemas cenas vai izmaksu dēļ 0
8 Attiecībā uz piedāvājumiem nav pārbaudīts, vai tie ir pieņemami vai nepieņemami 0
9 Elektroniski iesniegti piedāvājumi 11
Stratēģiskais iepirkums
Norādiet, vai iepirkums atbilst kādai no šīm vērtībām
Līgumi

Pārskatīšanas termiņa apraksts

Iesniegumu Iepirkumu uzraudzības birojam var iesniegt līdz iepirkuma līguma vai vispārīgās vienošanās noslēgšanas dienai šādos termiņos:

  1. 10 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai pievienojot elektroniskajam pastam skenētu dokumentu, vai pa faksu vai nodota personiski;
  2. 15 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai pa pastu
Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskais departaments, pasts@iub.gov.lv, +37122416641