Paziņojums par izmaiņām līguma darbības laikā

Publicēts
20/12/2023

Paziņojuma identifikators
b1d69ddd-7673-460f-857a-147df4eabea2
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma zemsliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par izmaiņām līguma darbības laikā
Veidlapas tips
Līguma grozījumi
Procedūras identifikators
5b2b8586-78a3-48c5-967e-3f72592e2c31
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Organizācijas nosaukums
Kuldīgas novada pašvaldība
Organizācijas identifikators
90000035590
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV003
Organizācijas pilsēta
Kuldīga
Organizācijas pasta indekss
LV-3301
Organizācijas iela
Baznīcas iela 1
Organizācijas interneta adrese
https://kuldigasnovads.lv/
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/542
Pircēja juridiskais tips
Pašvaldība
Iestādes darbība
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi

Iepirkuma identifikācijas numurs
KNP 2023/4-K

Iepirkuma nosaukums
Būvdarbu veikšana objektā “Skolas (Bērnu un jauniešu centrs) pārbūve 1905.gada ielā 10, Kuldīgā, Kuldīgas novadā”
Iepirkuma apraksts
Būvdarbu veikšana objektā “Skolas (Bērnu un jauniešu centrs) pārbūve 1905.gada ielā 10, Kuldīgā, Kuldīgas novadā”

Līguma nosaukums
Būvdarbu veikšana objektā “Skolas (Bērnu un jauniešu centrs) pārbūve 1905.gada ielā 10, Kuldīgā, Kuldīgas novadā”
Līguma identifikators
1
Līguma noslēgšanas datums
18/04/2023
Līguma darbības termiņš
31/07/2024
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40003490137 Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "TELMS"
Piedāvājuma vērtība, ieskaitot iespējas un atkārtojumus
2838718.65 EUR

Grozījumu iemesls
Nepieciešamība pēc sākotnējā darbuzņēmēja veiktiem papildu būvdarbiem, pakalpojumiem vai piegādēm
Aprakstiet grozījumu iemeslu
Ieslēdzamie/izslēdzamie darbi. Termiņa pagarināšana.
Veikto grozījumu iemesls
Būvniecības dalībnieki ir sastādījuši Faktu konstatācijas aktus par Līguma izpildi ietekmējošu apstākļu konstatēšanu, kur apkopoti izslēdzamie darbi, aizstājamie un papildus jaunu darbu iekļaušanas nepieciešamību pamatojoši objektīvi apstākļi, izvērtējumi un risinājumi proti – faktiskās situācijas un projekta risinājumu neatbilstība objektīvām nepieciešamībām un faktiskajiem apstākļiem Objektā, un izdarītajiem pieņēmumiem Projekta dokumentācijas sagatavošanas laikā, kā rezultātā nepieciešams iekļaut papildus jaunus darbu veidus un apjomus, saskaņā ar Vienošanās pielikuma dokumentācijā norādīto un autoruzraudzības kārtībā piedāvātajiem risinājumiem. 1.1.1. Darbu izpildi ietekmē aktos minētie apstākļi un ar to novēršanu saistītās papildus darbības, kas rada ietekmi uz šo darbu izpildes termiņu (t.sk., situācijas apzināšana, plānošanas sapulces, pasūtītāja informēšana un viedokļa sagaidīšana, papildus risinājumu projektēšana un projekta saskaņošanas veikšana, papildus un/vai jaunu piegādātāju apzināšana, tāmēšana, piedāvājumu saskaņošanas process ar piegādātāju, pasūtītāju, autoruzraugu būvuzraugu, konkrēto jauno demontāžas un montāžas darbu un papildus apjomu veikšana u.tml.), respektīvi – laika periodi, kas ietekmējuši gan aktos izskatāmo darbu uzsākšanas izpildi, gan pašu darbu veikšana, gan tiem sekojošo (secīgi veicamo) darbu izpildes; Saistībā ar iepriekš minēto Pasūtītājs ir saņēmis Būvuzņēmēja iesniegumu ar lūgumu pagarināt Darbu izpildi līdz 2024. gada 31.jūlijam.

Puses slēgušas vienošanos Nr. 1. un Nr.2 par FKA 1., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 14. (pievienoti vienošanos Nr. 1. un Nr. 2 pielikumos). Visos FKA fiksēti apstākļi, kas ietekmē darbu izpildi, proti, konstatēti apstākļi, līdz kuru atrisināšanai konkrētie darbi tiek apturēti, kā arī konstatēti iepriekš neparedzēti darbi un to apjomi; 1.4.2. Darbu izpildi ietekmē aktos minētie apstākļi un ar to novēršanu saistītās papildus darbības, kas rada ietekmi uz šo darbu izpildes termiņu (t.sk., situācijas apzināšana, plānošanas sapulces, pasūtītāja informēšana un viedokļa sagaidīšana, papildus risinājumu projektēšana un projekta saskaņošanas veikšana, papildus un/vai jaunu piegādātāju apzināšana, tāmēšana, piedāvājumu saskaņošanas process ar piegādātāju, pasūtītāju, autoruzraugu būvuzraugu, konkrēto jauno demontāžas un montāžas darbu un papildus apjomu veikšana u.tml.), respektīvi – laika periodi, kas ietekmējuši gan aktos izskatāmo darbu uzsākšanas izpildi, gan pašu darbu veikšana, gan tiem sekojošo (secīgi veicamo) darbu izpildes; 1.4.3. Saistībā ar iepriekš minēto Pasūtītājs ir saņēmis Būvuzņēmēja iesniegumu ar lūgumu pagarināt Darbu izpildi līdz 2024. gada 31.jūlijam. 1.4.5. Puses konstatē, ka Līguma izpildes termiņa pagarinājumu ierosinošie un pamatojošie apstākļi atbilst Līgumā paredzētajiem termiņa pagarināšanu pieļaujošiem nosacījumiem, proti, iepriekš norādītie iemesli tieši ietekmē darbu izpildes termiņu.