Paziņojums par izmaiņām līguma darbības laikā

Publicēts
12/02/2024
Nosūtīts publicēšanai ESOV
10/02/2024

Paziņojuma identifikators
cc2989e2-6b06-4f55-b6e3-75e1b9e592cb
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par izmaiņām līguma darbības laikā
Veidlapas tips
Līguma grozījumi
Procedūras identifikators
c79a3df9-180c-441c-8782-1c4106c98ec8
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Organizācijas nosaukums
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests
Organizācijas identifikators
90009029104
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV00
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1013
Organizācijas iela
Laktas iela 8
Organizācijas interneta adrese
https://www.nmpd.gov.lv
Pircēja profila URL
http://www.nmpd.gov.lv/nmpd/nmpd_iepirkumi/
Pircēja juridiskais tips
Valsts iestāde
Iestādes darbība
Veselība
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
NMPD 2020/31 ERAF

Iepirkuma nosaukums
NMP dispečerizācijas risinājuma Emy (3.versija) pilnveidošana un uzturēšana
Iepirkuma apraksts
NMP dispečerizācijas risinājuma Emy (3.versija) pilnveidošana un uzturēšana

Līguma nosaukums
NMP dispečerizācijas risinājuma Emy (3.versija) pilnveidošana un uzturēšana
Līguma identifikators
1
Līguma noslēgšanas datums
20/08/2021
Līguma darbības termiņš
19/08/2025
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40003428044 Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Meditec"
Piedāvājuma vērtība, ieskaitot iespējas un atkārtojumus
3603602 EUR

Grozījumu iemesls
Ir vajadzīgi grozījumi tādu apstākļu dēļ, kurus rūpīgs pircējs nevarēja paredzēt
Aprakstiet grozījumu iemeslu
Ņemot vērā, ka starp pusēm 2021.gada 20.augustā noslēgtā līguma Nr.11.13-1/2021/2 (Uzņēmēja līguma Nr. NMPD-21-1-SPI) (turpmāk tekstā – Līgums) izpildes laikā ir radušies papildus darbi, kurus nevarēja paredzēt ne atklāta konkursa „NMP dispečerizācijas risinājuma Emy (3.versija) pilnveidošana un uzturēšana” (ID.Nr. NMPD 2020/31 ERAF) ietvaros slēdzot Līgumu, ne informācijas sistēmas izmaiņu pieprasījuma Nr. 4 EmyTab mobilās aplikācijas pilnas funkcionalitātes izstrāde, izmantošanai Android planšetdatoros, kas pasūtīts ar 2021.gada 16.novembra Vienošanos Nr.5 par Darba uzdevuma (izmaiņu pieprasījuma Nr.4) izpildi (Pasūtītāja vienošanās Nr.11.13-1/2021/2.5, Uzņēmēja vienošanās Nr.NMPD-21-1-SPI/PV-4), ietvaros, proti, informācijas sistēmas ikdienas lietošanas laikā brigāžu vadītāji, ārsta palīgi, OMT vadītāji, sistēmas administratori un sistēmas analītiķi konstatējuši lietojamības un funkcionalitātes trūkumus, papildus vajadzības un nepieciešamus uzlabojumus, kas pieteikti IT atbalsta sistēmā, apkopoti un aprakstīti prasību uzskaitījumā, tajā skaitā, izsaukumu elektroniskās kartes (turpmāk – IEK) veidlapu izvēle, aizpildīšana un pārbaude, priekšskatījuma iespēja IEK pievienotām datnēm, izvēlņu un dialogu kārtošanas, meklēšanas un atspoguļošanas maiņa, viegli saprotamas drag-n-drop kārtošanas funkcionalitātes ieviešana kārtojamos sarakstos, vienlaicīgās labošanas un vērtību izvēles uzlabojumi, IEK cilnē "Pielikumi" pievienotas datnes automātiska sinhronizācija, notifikācijas saņemšana par plānotā maršruta pārrēķināšanu, auditējamo vērtību papildināšana, aizliegums rediģēt IEK pirms nav ielādēti visi klasifikatori, IEK rediģēšanas tiesību maiņa OMT vadītāja lomai, kas tādējādi pilnveido EmyTab brigāžu darba atbalsta procesu un brigādes navigācijas nodrošināšanas procesu; Par šīs Vienošanās preambulas 1.punktā norādīto papildus darbu izpildi ir sagatavots un starp Līdzējiem abpusēji saskaņots Darba uzdevums - Izmaiņu pieprasījums Nr.24, kas tiek pievienots šīs Vienošanās pielikumā; Pamatojoties uz Līguma 3.2., 3.4., 7.7.1., 7.9.punktu; Ievērojot Publisko iepirkumu likuma 61.panta piektās daļas otro punktu
Veikto grozījumu iemesls
Ņemot vērā, ka Darba uzdevumā - Izmaiņu pieprasījumā Nr.24 iekļautie darbi sākotnēji nebija paredzēti ne noslēgtajā Līgumā, ne informācijas sistēmas izmaiņu pieprasījumā Nr.4 EmyTab mobilās aplikācijas pilnas funkcionalitātes izstrāde, izmantošanai Android planšetdatoros, kas pasūtīts ar 2021.gada 16.novembra Vienošanos Nr.5 par Darba uzdevuma (izmaiņu pieprasījuma Nr.4) izpildi, Līdzēji, lai realizētu Darba uzdevumā - Izmaiņu pieprasījumā Nr.24 iekļautos darbus, vienlaicīgi vienojas palielināt maksimālo Līguma summu par 63 602,00 EUR (sešdesmit trīs tūkstoši seši simti divi euro, 00 centi) bez pievienotās vērtības nodokļa, t.i. no EUR 3 540 000 (trīs miljoni pieci simti četrdesmit tūkstoši euro) bez pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk – PVN) uz EUR 3 603 602,00 (trīs miljoni seši simti trīs tūkstoši seši simti divi euro, 00 centi)

Līguma grozījumus nebija iespējams veikt, jo 09.11.2023. no PVS atbalsta saņēmu atbildi: Paldies par Jūsu e-pastu. Par izmaiņām līguma darbības laikā Jums jāveido publikācija jaunajā e-veidlapu modulī "Līgumi". Lai nodrošinātu datu korektu pārņemšanu līgumu sadaļā, tiek veiktas papildu sistēmas pārbaudes un kļūdu novēršana, tāpēc līguma izmaiņu paziņojumu funkcionalitāte tiks nodrošināta no 2023. gada 1. decembra. Līguma izmaiņu publicēšanas termiņa kavējums šajā gadījumā ir pamatojams ar sistēmas tehnisko nepilnību novēršanas periodu. Ar plašāku skaidrojumu lūdzam iepazīties Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē, sadaļā “Aktualitātes”: https://www.iub.gov.lv/lv/jaunums/par-rezultatu-un-liguma-izpildes-pazinojumu-publicesanu-e-veidlapu-moduli Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Savukārt 04.12.2023. uz e-pastu: atbalsts@iub.gov.lv, nosūtīju šāda satura e-pastu: "Veicot publikācijas “Paziņojums par izmaiņam līguma darbības laikā”, sistēma man neļauj aizpildīt līguma darbības termiņu, visi datumi ir neaktīvi.", uz ko 05.12.2023. saņēmu atbildi: "Esam pieteikuši Jūsu norādīto problēmu sistēmas izstrādātājam, informēsim Jūs par risinājumu". Līdz 13.12.2023. atbilde netika saņemta. 2023.gada 18.augustā noslēgta vienošanās Nr.38, par līgumsummas palielināšanu lidz 3 603602,00 EUR.