Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu

Publicēts
08/12/2023
Nosūtīts publicēšanai ESOV
06/12/2023

Paziņojuma identifikators
e4660aed-3e76-437c-86bd-ebdf014d3975
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu
Veidlapas tips
Rezultāts
Procedūras identifikators
3f453817-448d-4113-acdf-0ec0b9f25531
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda

Norādiet tiešās piešķiršanas pamatojumu
papildu piegādes esošo preču vai iekārtu papildināšanai vai daļējai nomaiņai
Norādiet tiešās piešķiršanas pamatojuma skaidrojumu
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Ogres rajona slimnīca”, turpmāk – Slimnīca, tiek lietotas Ražotāja NIKKISO hemodialīzes iekārtas DBB-EXA ar pārvietojamo ūdens sagatavošanas-filtrēšanas iekārtu DWA HEMORO 3000. Lai varētu nodrošināt lielāku hemodialīzes pacientu skaitu un sakarā ar to, ka tiek mainīta Hemodialīzes nodaļas atrašanās vieta, slimnīcai nepieciešams iegādāties papildus 2(divas) identiskas hemodialīzes iekārtas. Pacientu veselības un dzīvības drošības nolūkos nepieciešams iegādāties arī avārijas hemodialīzes ūdens sagatavošanas un dezinfekcijas komplektu ar sešām pieslēguma vietām. Visām iekārtām jābūt savienojamām un savstarpēji aizvietojamām, veidojot kopēju komplektu. Pamatojoties uz Publisko iepirkumu likuma 8.panta septītās daļas 5.punktu, kurš nosaka, ka sarunu procedūru pasūtītājs ir tiesīgs piemērot, ja “pasūtītājam nepieciešamas papildu piegādes no sākotnējā preču piegādātāja (ražotāja), lai papildinātu vai daļēji nomainītu tā rīcībā jau esošās preces vai iekārtas, jo, izvēloties citu preču piegādātāju (ražotāju), pasūtītājam vajadzētu iepirkt preces, kas pēc saviem tehniskajiem parametriem atšķirtos no tā rīcībā jau esošajām precēm, un šāda atšķirība radītu nesaderību vai ievērojamas tehniskās grūtības preču vai iekārtu uzturēšanā un ekspluatācijā […]”, Slimnīca veic sarunu procedūru “Avārijas hemodialīzes ūdens sagatavošanas komplekta ar karstā ūdens dezinfekcijas moduli un papildus hemodialīzes iekārtu piegāde” (ID Nr. ORS, 2023/34).

Organizācijas nosaukums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ogres rajona slimnīca"
Organizācijas identifikators
40003222317
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV007
Organizācijas pilsēta
Ogre
Organizācijas pasta indekss
LV-5001
Organizācijas iela
Slimnīcas iela 2
Organizācijas interneta adrese
https://www.ogresslimnica.lv
Organizācijas e-piegādes vārteja
https://www.info@ogresslimnica.lv
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/1208
Pircēja juridiskais tips
Kapitālsabiedrība (pašvaldības un kontrolētās)
Iestādes darbība
Veselība
Organizācijas kontaktpunkts
Slimnīcas iela 2, info@ogresslimnica.lv, +37165046161
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
ORS, 2023/34
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Konkursa procedūra ar sarunām

Iepirkuma nosaukums
Avārijas hemodialīzes ūdens sagatavošanas komplekta ar karstā ūdens dezinfekcijas moduli un papildus hemodialīzes iekārtu piegāde
Iepirkuma apraksts
Avārijas hemodialīzes ūdens sagatavošanas komplekta ar karstā ūdens dezinfekcijas moduli un papildus hemodialīzes iekārtu piegāde
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
33181000-2
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu

Iepirkuma daļas nosaukums
Avārijas hemodialīzes ūdens sagatavošanas komplekta ar karstā ūdens dezinfekcijas moduli un papildus hemodialīzes iekārtu piegāde
Paņēmieni
Vispārīgās vienošanās veids
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Iespējas un atkārtojumi
Vai paredzētas iespējas?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Cena Cena Cena Fiksēts skaitlis (kopā) 100
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta

Slimnīcas iela 2, Ogre, LV-5001, LV007, Latvija

Rezultāts
Uzvarētājs tika izraudzīts
Lēmuma datums
03/11/2023
Informācija par piedāvājumiem
Nr. Veids Skaits
1 Saņemto pieteikumu skaits
2 Saņemto piedāvājumu skaits 1
3 Piedāvājumi no mikrouzņēmumiem, mazajiem vai vidējiem uzņēmumiem 1
3.1 Piedāvājumi saņemti no mikrouzņēmumiem 0
3.2 Piedāvājumi saņemti no mazajiem uzņēmumiem 1
3.3 Piedāvājumi saņemti no vidējiem uzņēmumiem 0
4 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti citās Eiropas Ekonomikas zonas valstīs, nevis pircēja valstī 0
5 Piedāvājumi no pretendentiem, kas reģistrēti valstīs ārpus Eiropas Ekonomikas zonas 0
6 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami 0
7 Piedāvājumi pārbaudīti, un ir konstatēts, ka tie nav pieņemami nepamatoti zemas cenas vai izmaksu dēļ 0
8 Attiecībā uz piedāvājumiem nav pārbaudīts, vai tie ir pieņemami vai nepieņemami 0
9 Elektroniski iesniegti piedāvājumi
Darbības termiņš
31/01/2024
Piedāvājuma vērtība - viszemākā
115690 EUR
Piedāvājuma vērtība - visaugstākā
115690 EUR
Stratēģiskais iepirkums
Norādiet, vai iepirkums atbilst kādai no šīm vērtībām
  • Neattiecas
Līgumi
Vispārīgā vienošanās
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Līguma nosaukums
Avārijas hemodialīzes ūdens sagatavošanas komplekta ar karstā ūdens dezinfekcijas moduli un papildus hemodialīzes iekārtu piegāde
Līguma identifikators
ORS, 2023/34/96
Līguma noslēgšanas datums
28/11/2023
Saite uz līgumu, URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/1208
Uzvarētāji
Uzvarētāja veids
Uzvarētājs ir viena persona
Uzvarētājs ir ekonomikas dalībnieku grupa
Valsts Reģistrācijas numurs Nosaukums
Latvija 40003308634 "TRADINTEK" SIA
Apakšuzņēmēju piesaiste
Norādiet piedāvājuma vērtību, ieskaitot iespējas un atkārtojumus
115690 EUR

Paziņojuma vērtība
115 690.00 EUR

Pārskatīšanas termiņa apraksts

Iesniegumu Iepirkumu uzraudzības birojam var iesniegt līdz iepirkuma līguma vai vispārīgās vienošanās noslēgšanas dienai šādos termiņos:

  1. 10 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai pievienojot elektroniskajam pastam skenētu dokumentu, vai pa faksu vai nodota personiski;
  2. 15 dienu laikā pēc dienas, kad Publisko iepirkumu likuma 37. pantā minētā informācija nosūtīta attiecīgajai personai pa pastu
Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Iepirkumu speciālists, Violeta.Jegorova@iub.gov.lv, +37120110558