Paziņojums par līgumu

Publicēts
24/09/2024
Nosūtīts publicēšanai ESOV
23/09/2024

Paziņojuma identifikators
e4883edb-09c0-497f-9981-1f5eb7652e3e
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līgumu
Veidlapas tips
Konkurss
Procedūras identifikators
7d203e72-26fb-4264-ba36-20c7c6f696ce
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda
Iepriekšējā plānošana
13/09/2024
Latvijas tūrisma mārketinga kampaņas reklāmas materiālu izvietošana medijos Lielbritānijā, Vācijā, Somijā, Spānijā, Francijā un Itālijā
Plānošana

Vai ir veikti grozījumi iepirkuma dokumentācijā:
Grozījumu veikšanas datums
23/09/2024
Paziņojuma grozījumu iemesla veids:
Grozījumi dokumentācijā un informācijas atjaunināšana
Veikto grozījumu iemesls
Grozījumi iepirkuma procedūras dokumentācijā iekļautajās prasībās
Norādiet veiktos grozījumus, piemēram, paziņojuma sadaļu/lauku nosaukumus
Mainīta piedāvājumu iesniegšanas valoda. Pretendents var iesnigt piedāvājumu latviešu un angļu valodā. Precizēta pretendentu atlases prasība.

Organizācijas nosaukums
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Organizācijas identifikators
90001739473
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV00
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1442
Organizācijas iela
Pērses iela 2
Organizācijas interneta adrese
https://www.liaa.gov.lv/lv
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/634
Pircēja juridiskais tips
Valsts iestāde
Iestādes darbība
Ekonomikas lietas
Organizācijas kontaktpunkts
518.kab., Pērses iela 2, Rīga, pasts@liaa.gov.lv, +37167039400
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
LIAA 2024/86
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Atklāts konkurss
Saīsināta procedūra
Piemērota paātrināta procedūra
Informācija par iesniegšanu

Iesniegšana ir elektroniska

Iesniegšana EIS
Iesniegšana citā elektroniskā sistēmā

Iepirkuma nosaukums
Latvijas tūrisma mārketinga kampaņas reklāmas materiālu izvietošana medijos Lielbritānijā, Vācijā, Somijā, Spānijā, Francijā un Itālijā
Iepirkuma apraksts
Latvijas tūrisma mārketinga kampaņas reklāmas materiālu izvietošana medijos Lielbritānijā, Vācijā, Somijā, Spānijā, Francijā un Itālijā
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
79341400-0
Daļas
Iepirkums ir sadalīts daļās
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu
Izslēgšanas noteikumi
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 42.pantu

Paņēmieni
Vispārīgās vienošanās veids
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Paredzamā vērtība
Paredzamā vērtība
495868 EUR
Termiņu aprēķins
Piedāvājumu iesniegšanas termiņš
18/10/2024 11:00
Piedāvājumu atvēršanas laiks
18/10/2024 15:00
Pārskatīšanas termiņa apraksts
Iesniegums iesniedzams Iepirkumu uzraudzības birojam, līdz 11/10/2024
Atvēršanas vieta
Elektronisko iepirkumu sistēma
Iespējas un atkārtojumi
Pārjaunojumu maksimums
0
Vai paredzētas iespējas?
Vai paredzēti atkārtojumi?
Atlases prasības
Tips Apraksts
Tehniskās un profesionālās spējas Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem
Citas prasības
Vai jānorāda līguma izpildē norādītā personāla vārdi un profesionālā kvalifikācija?
Vai līdzdalība ir paredzēta aizsargātām darbnīcām un ekonomikas dalībniekiem, kuru mērķis ir personu ar invaliditāti vai nelabvēlīgā situācijā esošu personu sociālā un profesionālā integrācija
Līdzdalība ir paredzēta aizsargātām darbnīcām un ekonomikas dalībniekiem, kuru mērķis ir personu ar invaliditāti vai nelabvēlīgā situācijā esošu personu sociālā un profesionālā integrācija
Nav
Vai nepieciešama drošības pielaide?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Cena K1 - Piedāvājuma kopējā cena Kritērijā K1 „Pretendenta piedāvātā kopējā cena” piedāvājumam ar viszemāko kopējo cenu bez pievienotās vērtības nodokļa tiks piešķirts maksimālais punktu skaits (40), bet pārējiem piedāvājumiem punkti tiks aprēķināti proporcionāli attiecībā pret piedāvājumu ar viszemāko cenu saskaņā ar šādu algoritmu: K1 = (A/B) x 40, kur K1 – kritērijā “Pretendenta piedāvātā kopējā cena” iegūtais punktu skaits; A – viszemākā pretendentu piedāvātā kopējā cena; B – vērtējamā pretendenta piedāvātā kopējā cena; 40 – nolikumā noteiktais maksimālais punktu skaits kritērijā “Pretendenta piedāvātā kopējā cena”. Iegūtā punktu vērtība tiek aritmētiski noapaļota līdz 2 (diviem) cipariem aiz komata. Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā

40
Kvalitāte K2 - Kampaņas koncepta plāns Pretendentam, kurš iesniedz piedāvājumu ir jāiesniedz sagatavots Kampaņas koncepta plāns tehniskajā specifikācijā ietverto darba uzdevumu izpildei par katru Kampaņas mērķa valsti, demonstrējot izpratni par uzdevumos minēto priekšmetu būtību un atspoguļojot pretendenta zināšanas par katru no darba uzdevumā minētajiem jautājumiem, par katru darba uzdevumu sniedzot vismaz zemāk minēto izpratni raksturojošu informāciju un norādot sasniedzamos rezultātus. Ja Pretendenta Kampaņas koncepta plāns nesatur kādu no K2 kritērija tabulā norādītajām darba uzdevumu izklāsta aprakstiem, tad atbilstīgi par konkrēto apakškritēriju Pretendents saņem 0 punktus. Kopējais punktu skaits tiek iegūts, vērtējot Kampaņas plānu saskaņā ar zemāk norādīto punktu piešķiršanas kartību. 1. Pretendents izstrādājis un norādījis Kampaņas norises plānu un sniedzis aprakstu par katru Kampaņas mērķa valsti, kur Kampaņas koncepta plāns satur: 1.1. pamatotus argumentus Kampaņas stratēģijas realizēšanai – 5 punkti; 1.2. pamatotu un Kampaņas mērķim atbilstošu mērķauditorijas datu analīzes aprakstu –10 punkti; 1.3. aktivitāšu aprakstu un skaidrojumu, kādā veidā tās sekmēs kampaņas mērķu un rezultātu sasniegšanu – 5 punkti; 1.4. plānotie Kampaņas koriģēšanas pasākumi – optimizācija, mērķauditoriju atlase, digitālo mediju kampaņu uzstādīšana, remārketings, mērķēšana (angl. – targeting), iespējamas aktivitāšu izmaiņas pamatojoties uz ģeopolitiskajiem vai ekonomiskajiem faktoriem Latvijā vai kampaņas mērķa valstī – 10 punkti. 3. Kampaņas norises realizēšanai piedāvātie risinājumi sniedzot skaidrojumu kā tiks sasniegta Kampaņas mērķauditorija, skaidrojums kā tiks mērīts sasniedzamais rezultāts un Kampaņas plānā minētie Latvijā iebraukušo tūristu radītāji –10 punkti; 4. Kampaņas norises realizēšanai tiek piedāvātas radošas un inovatīvas idejas – 10 punkti. Kopējais punktu skaits tiek iegūts, Komisijas loceklim summējot punktu skaitu par katru iepriekš minēto kritēriju. Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā

50
Kvalitāte K3 - Sasniedzamie rezultāti Par pretendenta piedāvātajiem Kampaņas ietvaros sasniedzamajiem rezultātiem, kas pārsniedz tehniskajā specifikācijā 9.1. punktā norādīto rādītāju (kopējais Latvijā iebraukušo tūristu skaits), pretendentam tiek piešķirti papildpunkti, saskaņā ar zemāk norādīto punktu piešķiršanas kartību. 1. Par no 1 līdz 1200 (ieskaitot) papildu iebraukušajiem tūristiem, pretendentam tiek piešķirti - 5 punkti; 2. Par no 1201 līdz 1800 (ieskaitot) papildu iebraukušajiem tūristiem, pretendentam tiek piešķirti - 20 punkti; 3. Par no 1801 līdz 2400 (ieskaitot) papildu iebraukušajiem tūristiem, pretendentam tiek piešķirti - 40 punkti; 4. Par no 2401 līdz 3001 (ieskaitot) papildu iebraukušajiem tūristiem pretendentam tiek piešķirti - 60 punkti. Maksimālais iegūstamais punktu skaits kritērijā “Sasniedzamie rezultāti” ir 60 (sešdesmit). Ja Pretendenta Kampaņas koncepta plāns nesatur K3 kritērija norādīto sasniedzamo rezultātu, tad atbilstīgi Pretendents saņem 0 punktus. Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā

60
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta
Raksturojiet līguma izpildes vietu
Eiropas Ekonomiskajā zonā
Papildinformāciju par līguma izpildes vietu
Lielbritānija, Vācija, Somija, Spānija, Francija un Itālija
Līguma darbības termiņš
Periods
Ilgums mēnešos
Līguma darbības termiņa ilgums
10 mēneši
ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
Piedāvājuma nodrošinājums
Vai ir nepieciešams piedāvājuma nodrošinājums
Piedāvājuma derīguma termiņš
6 mēneši

Rezervēta izpilde
Vai līguma izpilde jāveic saskaņā ar aizsargātas nodarbinātības programmām?
Pretendenta juridiskā forma
Vai Pretendentam, kam ir piešķirtas līgumslēgšanas tiesības, ir vajadzīga noteikta juridiskā forma?
Izpildes noteikumi
Līguma noteikumi
Saskaņā ar iepirkuma tehnisko specifikāciju un iepirkuma līguma projektu
Līguma finansiālie noteikumi
Saskaņā ar iepirkuma līguma projektu
Vai elektroniskie rēķini tiks pieņemti vai ir obligāti?
Prasīts
Atļauts
Nav atļauts
Vai tiks izmantoti elektroniski maksājumi?
Vai tiks izmantoti elektroniski pasūtījumi?

Piekļuve dokumentiem
Vai kādiem iepirkuma dokumentiem ir ierobežota piekļuve?
Adrese, kurā iesniedzami piedāvājumi
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/131801
Iesniegšanas valoda
latviešu valoda, angļu valoda
Iesniegšanas veids
Vai piedāvājums iesniedzams elektroniskā kataloga veidā?
Atļauts
Nav atļauts
Prasīts
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus?
Atļauts
Nav atļauts
Prasīts
Vai atļauts iesniegt vairāk, kā vienu piedāvājumu?
Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskais departaments, pasts@iub.gov.lv, +37122416641