Paziņojums par līgumu

Publicēts
01/09/2024
Nosūtīts publicēšanai ESOV
30/08/2024

Paziņojuma identifikators
fd427eab-a688-4829-bc2f-918758f72cdc
Procedūras juridiskais pamats
Publisko iepirkumu likuma virssliekšņa procedūra
Paziņojuma tips
Paziņojums par līgumu
Veidlapas tips
Konkurss
Procedūras identifikators
5c1d74a7-1fba-461a-8001-b1a54e765033
Paziņojuma oficiālā valoda
latviešu valoda
Iepriekšējā plānošana
27/05/2024
Valsts pārvaldes digitālo pakalpojumu dizaina izstrāde
Plānošana
29/07/2024
Valsts pārvaldes digitālo pakalpojumu dizaina izstrāde
Plānošana

Organizācijas nosaukums
Valsts kanceleja
Organizācijas identifikators
90000055313
Organizācijas daļas nosaukums
Finanšu un līgumu pārvaldības nodaļa
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV00
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1520
Organizācijas iela
Brīvības bulvāris 36
Organizācijas interneta adrese
http://www.mk.gov.lv/
Pircēja profila URL
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Organizer/368
Pircēja juridiskais tips
Valsts iestāde
Iestādes darbība
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
Organizācijas kontaktpunkts
Valsts kanceleja, pasts@mk.gov.lv, +37167082838
Iestādes loma
Pircējs

Iepirkuma identifikācijas numurs
MK VK 2024/16/ERAF
Dinamiskā iepirkumu sistēma
Nav
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot tikai šajā paziņojumā uzskaitītie pircēji
Dinamiskā iepirkumu sistēma, ko var izmantot arī šajā paziņojumā neuzskaitītie pircēji
Procedūras tips
Atklāts konkurss
Saīsināta procedūra
Piemērota paātrināta procedūra
Informācija par iesniegšanu

Iesniegšana ir elektroniska

Iesniegšana EIS
Iesniegšana citā elektroniskā sistēmā

Iepirkuma nosaukums
Valsts pārvaldes digitālo pakalpojumu dizaina izstrāde
Iepirkuma apraksts
Valsts pārvaldes digitālo pakalpojumu dizaina izstrāde
Pamatveids
būvdarbi
piegādes
pakalpojumi
CPV galvenais kods
72244000-7
Daļas
Iepirkums ir sadalīts daļās
Vai uz iepirkumu attiecas GPA?
Uz iepirkumu attiecas Nolīgums par valsts iepirkumu
Izslēgšanas noteikumi
Saskaņā ar Publisko iepirkumu likuma 42.pantu

Paņēmieni
Vispārīgās vienošanās veids
Vispārīgā vienošanās netiek slēgta
Vispārīgā vienošanās bez konkursa atsākšanas
Vispārīgā vienošanās ar konkursa atsākšanu
Vispārīgā vienošanās ar daļēju konkursa atsākšanu
Vai noteikts vispārīgās vienošanās dalībnieku maksimālais skaits
Vispārīgās vienošanās dalībnieku maksimālais skaits
4
Vai paredzēts izmantot elektronisko izsoli?
Paredzamā vērtība
Paredzamā vērtība
330579 EUR
Termiņu aprēķins
Piedāvājumu iesniegšanas termiņš
01/10/2024 11:00
Piedāvājumu atvēršanas laiks
01/10/2024 15:00
Pārskatīšanas termiņa apraksts
Iesniegums iesniedzams Iepirkumu uzraudzības birojam, līdz 24/09/2024
Atvēršanas vieta
Elektronisko iepirkumu sistēma
Iespējas un atkārtojumi
Pārjaunojumu maksimums
0
Vai paredzētas iespējas?
Vai paredzēti atkārtojumi?
Atlases prasības
Tips Apraksts
Piemērotība profesionālās darbības veikšanai Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem
Tehniskās un profesionālās spējas Saskaņā ar iepirkuma dokumentiem
Citas prasības
Vai jānorāda līguma izpildē norādītā personāla vārdi un profesionālā kvalifikācija?
Vai līdzdalība ir paredzēta aizsargātām darbnīcām un ekonomikas dalībniekiem, kuru mērķis ir personu ar invaliditāti vai nelabvēlīgā situācijā esošu personu sociālā un profesionālā integrācija
Līdzdalība ir paredzēta aizsargātām darbnīcām un ekonomikas dalībniekiem, kuru mērķis ir personu ar invaliditāti vai nelabvēlīgā situācijā esošu personu sociālā un profesionālā integrācija
Nav
Vai nepieciešama drošības pielaide?
Vērtēšanas kritēriji
Tips Nosaukums Apraksts Algoritms Vērtība
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q1 Pretendenta izpratne par Inovācijas sprinta un koprades sesiju organizēšanu un plānošanu iesniegtajā Testa uzdevumā “Koprades darbnīcas plāns” (Q1) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. 6 punkti tiek piešķirti par sekojošu kritēriju izpildi: 1) Darbnīcas organizēšanas plāns sastādīts atbilstoši Tehniskajai specifikācijai; 2) Laika plāns un organizatoriski veicamās darbības ir loģiskas un pamatotas, organizatoriski ir iekļautas un ņemtas vērā visas pasākumu plānošanas un organizēšanas procesa daļas; 3) Atbilstoši un skaidri norādīta visu speciālistu iesaiste un loma koprades sesijas norisē. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 4.pielikumā “Testa uzdevums”. Maksimālais punktu skaits – 6. Par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti maksimāli 2 punkti, kuri tiek piešķirti sekojošā amplitūdā: 2 - pilnībā atbilst, 1 - daļēji atbilst; 0 – neatbilst.

6
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q2 Pretendenta izpratne par Inovācijas sprinta un koprades sesiju aktivitāšu un metožu pielietošanu iesniegtajā Testa uzdevumā “Koprades darbnīcas plāns” (Q2) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. 6 punkti tiek piešķirti par sekojošu kritēriju izpildi: 1) Izvēlētās aktivitātes un metodes ir loģiskas un pamatotas, atbilst izvēlētajai sprinta fāzei un risinātajam uzdevumam; 2) Darbnīcas plānā ir ievēroti dizaina domāšanas un koprades principi; 3) Darbnīcas rezultāti ir izrietoši no darbnīcas satura, ir loģiski un pamatoti, kā arī ir skaidri norādīta to nozīme kopējā sprinta norises procesā. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 4.pielikumā “Testa uzdevums”. Maksimālais punktu skaits – 6. Par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti maksimāli 2 punkti, kuri tiek piešķirti sekojošā amplitūdā: 2 - pilnībā atbilst, 1 - daļēji atbilst; 0 – neatbilst.

6
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q3 Pretendenta izpratne par lietotājorientētu digitālo pakalpojumu, produktu vai procesu, kā arī lietotāju iesaistes aspektiem koprades procesos Testa uzdevumā “Koprades darbnīcas plāns” (Q3) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā 4 punkti tiek piešķirti par sekojošu kritēriju izpildi: 1) Lietotāju iesaistē ievērotas Tehniskās specifikācijas prasības; 2) Lietotāju iesaiste darbnīcā ir pamatota un loģiska, ir pārliecinoši izskaidrota lietotāju uzrunāšana un motivēšana dalībai darbnīcā. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 4.pielikumā “Testa uzdevums”. Maksimālais punktu skaits – 4. Par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti maksimāli 2 punkti, kuri tiek piešķirti sekojošā amplitūdā: 2 - pilnībā atbilst, 1 - daļēji atbilst; 0 – neatbilst.

4
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q4 Pretendenta 3.2.4.1. apakšpunktā piedāvātā iepirkuma līguma izpildē iesaistītā Projektu vadītāja/-as kvalifikācija (Q4) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. Atbilstoši Nolikuma 6.1.3.2.4. apakšpunkta noteiktajam. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 6.pielikumā “Piedāvātā personāla pieredzes apraksts”. Maksimālais punktu skaits – 15, par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti 5 punkti.

15
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q5 Pretendenta 3.2.4.2. apakšpunktā piedāvātā iepirkuma līguma izpildē iesaistītā pakalpojuma dizainera/-es kvalifikācija (Q5) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. Atbilstoši Nolikuma 6.1.3.2.5. apakšpunktā noteiktajam Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 6.pielikumā “Piedāvātā personāla pieredzes apraksts”. Maksimālais punktu skaits – 15, par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti 5 punkti.

15
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q6 Pretendenta 3.2.4.3. apakšpunktā piedāvātā iepirkuma līguma izpildē iesaistītā lietotāju pieredzes (UX) speciālista/-es kvalifikācija (Q6) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. Atbilstoši Nolikuma 6.1.3.2.6. apakšpunkta noteiktajam. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 6.pielikumā “Piedāvātā personāla pieredzes apraksts”. Maksimālais punktu skaits – 15, par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti 5 punkti.

15
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q7 Pretendenta 3.2.4.4. apakšpunktā piedāvātā iepirkuma līguma izpildē iesaistītā Fasilitatora/-es kvalifikācija (Q7) Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. Atbilstoši Nolikuma 6.1.3.2.7. apakšpunkta noteiktajam. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 6.pielikumā “Piedāvātā personāla pieredzes apraksts”. Maksimālais punktu skaits – 15, par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti 5 punkti.

15
Kvalitāte Piedāvājuma kvalitāte Q8 Pretendenta papildus piesaistītie speciālisti (Q 8). Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. Ja Pretendents iepirkuma līguma izpildē piesaista papildus šādus speciālistus: 1) Pretendents saņem 2 punktus, ja līguma izpildē papildus tiek piesaistīts Sistēmanalītiķis/-ķe ar pieredzi iepriekšējo 3 (trīs) gadu laikā (2021., 2022., 2023. un 2024. gadā līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām) kā sistēmanalītiķim/-ei; 2) Pretendents saņem 2 punktus, ja līguma izpildē papildus tiek piesaistīts Datu alītiķis/-ķe ar pieredzi iepriekšējo 3 (trīs) gadu laikā (2021., 2022., 2023. un 2024. gadā līdz piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām) kā datu analītiķim/-ei. Šis kritērijs tiks izvērtēts, pamatojoties uz informāciju, kas norādīta 6.pielikumā “Piedāvātā personāla pieredzes apraksts”. Maksimālais punktu skaits – 4, par katra nosacījuma izpildi tiek piešķirti 2 punkti. Piesaistot papildus speciālistus pakalpojuma sniegšanā Pretendents iesniedz papildus piedāvātā personāla pieredzes aprakstu (6. pielikums).

4
Cena Piedāvājuma cena Piedāvājuma cena Vērtēšanas kritēriji sarežģīti

Apraksts noteikts iepirkuma nolikumā. Zemākā cena, ko nosaka saskaņā ar šādu formulu: C = Cmin / Cp x 20 Kur: Cmin - Zemākā piedāvātā cena no visiem piedāvājumiem. CP - Pretendenta piedāvātā cena.

20
Informācija par līgumu
Līguma izpildes vieta
Pasūtītāja adrese
Cita vieta vai adrese
Izpildes vieta nav precīzi noteikta

Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520, LV00, Latvija

Līguma darbības termiņš
Periods
Ilgums mēnešos
Līguma darbības termiņa ilgums
12 mēneši
ES fondi
Norādiet, vai iepirkums tiek finansēts no Eiropas Savienības fondiem
Piedāvājuma nodrošinājums
Vai ir nepieciešams piedāvājuma nodrošinājums
Piedāvājuma derīguma termiņš
6 mēneši

Rezervēta izpilde
Vai līguma izpilde jāveic saskaņā ar aizsargātas nodarbinātības programmām?
Pretendenta juridiskā forma
Vai Pretendentam, kam ir piešķirtas līgumslēgšanas tiesības, ir vajadzīga noteikta juridiskā forma?
Izpildes noteikumi
Līguma noteikumi
Saskaņā ar iepirkuma tehnisko specifikāciju un iepirkuma līguma projektu. Pakalpojuma sniegšanas periods ir 12 mēneši no vispārīgās vienošanās noslēgšanas brīža, bet ne ilgāk kā līdz 2025. gada 31. oktobrim vai līdz brīdim, kad vispārīgās vienošanās summa sasniegs nolikuma 2.3.1. apakšpunktā minēto summu.
Līguma finansiālie noteikumi
Saskaņā ar iepirkuma līguma projektu. Pasūtītāja plānotā kopējā maksimālā vispārīgās vienošanās līgumcena nepārsniedz 330 579,00 EUR (trīssimts trīsdesmit tūkstoši pieci simti septiņdesmit astoņi eiro, 0 cents), neskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN). Vispārējās vienošanās līgumcenu veidos visu sniegto Pakalpojumu sasummētās vērtības, kuras Pasūtītājs iegādāsies vispārīgās vienošanās darbības laikā. Pasūtītāja budžetā paredzētie līdzekļi par 1 (viena) sprinta īstenošanu: 33 057,90 EUR (trīsdesmit trīs tūkstoši piecdesmit septiņi euro 90 euro centi) bez PVN.
Vai elektroniskie rēķini tiks pieņemti vai ir obligāti?
Prasīts
Atļauts
Nav atļauts
Vai tiks izmantoti elektroniski maksājumi?
Vai tiks izmantoti elektroniski pasūtījumi?

Piekļuve dokumentiem
Vai kādiem iepirkuma dokumentiem ir ierobežota piekļuve?
Adrese, kurā iesniedzami piedāvājumi
https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/128568
Iesniegšanas valoda
latviešu valoda
Iesniegšanas veids
Vai piedāvājums iesniedzams elektroniskā kataloga veidā?
Atļauts
Nav atļauts
Prasīts
Vai paredzēts iesniegt piedāvājuma variantus?
Atļauts
Nav atļauts
Prasīts
Vai atļauts iesniegt vairāk, kā vienu piedāvājumu?
Pārskatīšanas iestāde
Organizācijas loma
Pārskatīšanas organizācija
Organizācijas nosaukums
Iepirkumu uzraudzības birojs
Organizācijas identifikators
90001263305
Organizācijas daļas nosaukums
Nav
Organizācijas valsts apakšiedalījums
LV006
Organizācijas valsts
Latvija
Organizācijas interneta adrese
https://www.iub.gov.lv
Organizācijas iela
Smilšu iela 1
Organizācijas pilsēta
Rīga
Organizācijas pasta indekss
LV-1919
Organizācijas kontaktpunkts
Juridiskais departaments, pasts@iub.gov.lv, +37122416641